Label 10

Home » » EKSKLUSIF !! ISLAM CELARU DALAM PAS !! AZHAR MULA BALIK PERANGAI NIK AZIZ ZAMAN MUDA ?episod 1

EKSKLUSIF !! ISLAM CELARU DALAM PAS !! AZHAR MULA BALIK PERANGAI NIK AZIZ ZAMAN MUDA ?episod 1

Written By AAKJ on Sunday, January 15, 2012 | 6:16 PM


Kerajaan BN bukan saja enggan melaksanakan hudud, tetapi memperlekeh dan menentang sekeras-kerasnya hukum Allah. 

  • Fatwa ini mula dicipta dan disebarkan menjelang pilihanraya umum 1995 sedangkan PAS sendiri tahu bahawa kewajipan menjalankan hukum hudud itu bukan perkara suruhan yang segera seperti sembahyang, zakat, dan puasa. 
  • Juga bukan perkara yang diutamakan berbanding dengan hukum-hukum berhubung dengan pembangunan minda dan fizikal ummah.




Membela Kroni. Menghalalkan carut-mencarut, mengharuskan maki hamun. Bahkan Allah sendiri mencarut.

  • Fatwa ini dikeluarkan oleh Tuan Guru Nik Aziz sendiri ketika dia membela kroninya, Shahnon Ahmad yang menulis buku Shit. Nik Aziz amat berani membuat fatwa seumpama itu sehingga sanggup mencemarkan kesucian dan kesempurnaan Allah.


  • Memang benar Allah pernah mencela orang munafik dengan kataNya mereka bisu, buta dan tidak ada otak. Tetapi celaan seumpama itu tidak bleh dianggap sebagai mencaci dan mencarut atau mencela dan mencerca, kerana kita tidak boleh mengkhitabkan atau mengaitkan perbuatan dan kata-kata keji kepada Allah Yang Maha Suci.


  • Kata-kata Allah itu adalah merupakan inzar (amaran) dan tahdid (ugutan) kepada orang kafir dan munafik. Bukan maki hamun dan mencarut. Kalaulah dikatakan maki hamun pun, kata-kata itu adalah ditujukan kepada orang kafir dan munafik. Tidak kepada orang yang sujud kepada Allah.


  • Ahli Sunnah Wal-Jammah telah membuat kesimpulan bahawa sekiranya terdapat kalimah-kalimah yang menyerupai sifat-sifat kekurangan, maka hendaklah ditakwilkan makna dan maksudnya supaya sesuai denga kesucian dan kesempurnaan Allah.


  • Kesan daripada fatwa-fatwa di atas lahirlah fatwa-fatwa sampingan yang bergerak secara berbisik-bisik dari rumah ke rumah. Bahkan seringkali juga dilakukan secara terbuka di kawasan luarbandar dan pendalaman



a) Tidak sah sembahyang berimamkan orang UMNO.

b) Diharamkan makan daging binatang ternakan yang disembelih orang UMNO.

c) Tidak boleh belajar dan mendengar kuliah-kuliah dari guru-guru dan ustaz penyokong kerajaan BN



d) Tidak sah akad nikah dengan imam yang dilantik oleh Majlis Agama di bawah kerajaan BN.

  • Dengan adanya akal fikiran, maka berfikirlah terlebih dahulu sebelum bertindak dan rujuk orang-orang yang lebih berilmu daripada kita. Jangan terlalu mudah percaya akan sesuatu itu, tidak kiralah dari mana maklumat itu datang sama ada dari PAS, UMNO dll kerana semuanya adalah manusia biasa yang banyak membuat kesalahan.



WANITA PAS (LEBIH SESUAI DARI PANGGIL MUSLIMAH)


AZHAR IDRUS CEDUK CARA NIK AZIZ POPULAR DAN AKHIRNYA D LANTIK JADI MURSYIDOL AM PARTI POLITIK !! KAH KAH AZHAR ADA CITA-CITA NI ?

TENGOK APA YANG AZHAR BUAT...BURUKKAN UMNO BN MAKA RAMAILAH YANG AKAN DATANG DENGAR CELOTEH..EHH CERAMOH BERBAYAR (KOT) ANTARA MAGHRIB DAN ISYAK !! HAHAHA


AKU MALAS NAK LETAK VIDEO BODDO AZHAR KAT SINI..CUKUPLAH ANDA PIKIR SENDIRI...KATA BURUK ORANG MEMANG SERONOK..AKU PUN BOLEH HEHE

TQ JPX





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger