Label 10

Home » » DONGENG SERAM BULU HIDUNG - sx !! TUKAR PASANGAN SUKA SAMA SUKA ??

DONGENG SERAM BULU HIDUNG - sx !! TUKAR PASANGAN SUKA SAMA SUKA ??

Written By AAKJ on Friday, January 20, 2012 | 11:26 PM



hiase

Oleh kerana terlalu banyak menonton VCD lucah, timbullah dan terbayanglah dalam fikiran akan nikmat kepuasan jika isteri sendiri yang menjadi pelakonnya. Daripada melihat pelakon lain yang beraksi, lebih menghairahkan dan menghangatkan jika isteri sendiri yang berlakon.

Inilah punca yang memulakan semua cerita yang diceritakan di sini. Nuwar (bukan nama sebenar) membayangkan dalam fikiran isteri main dengan lelaki lain dan dengan hanya membayangkan sahaja Nuwar sudah dapat merasakan kepuasannya. Bagaimana jika benar terjadi, tentulah suatu yang paling istimewa dapat najid rasai dan kecapi. Tak dapat Nuwar gambarkan dengan kata-kata.

Semua telah dirancang dengan teliti. Bukan mudah hendak mendapat peluang dan kesempatan melihat isteri main dengan lelaki lain. Ini adalah pertama, kalau jadi Nuwar akan dapat melihat dengan mata kepala sendiri isteri main dengan lelaki lain.

Isteri Nuwar pernah main dengan lelaki lain sebelum ini tapi Nuwar tak dapat melihatnya sendiri. Pertama kali itu Nuwar juga yang rancangkan. Dari perkenalan dalam internet Nuwar dapat pasangan yang sama-sama sealiran. Mereka berjanji di satu hotel dan bila bertemu mereka hanya book satu bilik saja.

Entah macam mana,mereka bersetuju masuk bilik secara bergilir-gilir. Nak buat macam mana, terpaksalah Nuwar setuju sebab ini pertama kali dalam sejarah hidup. Jadi setelah dipersetujui Nuwar pun masuk lah bilik dulu bersama pasangan baru Nuwar itu.

Hahaha sekadar nak berdongeng..aku pun bolehh keh keh bewok nawas...

hiasan je ni keh keh



Cerita di atas tak ada kena mengena dengan gambar di atas... tapi ada kena mengena dengan tajuk di atas....??

aku tak tuduh sapa2 nih dehh...ummi hafilda ada cerita yang sebenar ?


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger