Label 10

Home » » SIAPA DAN KENAPA MAMAT NI D BAWA MASUK KE "PWTC" !! SEBAGAI JENTERA ??! part 2

SIAPA DAN KENAPA MAMAT NI D BAWA MASUK KE "PWTC" !! SEBAGAI JENTERA ??! part 2

Written By AAKJ on Thursday, December 8, 2011 | 9:48 AM


Aku pernah pinjamkan lighter aku pada mamat ni d PWTC...aku baru perasan bila kes sahabat aku papagomo d report polis oleh samdol Amin Iskandar  KLIK DISINI.

Apa tugas mamat ni d PWTC....dah lama aku tahan sabar..ini bukan isu tak hormat kawan tapi apa maksud sebenar mamat ni d bawa masuk PWTC !!

Baca kat sinilah http://parpukari.blogspot.com/ aku malas nak tulis..makin aku tulis makin terasa ada "game" taik apa yang cuba d mainkan oleh pemegang amanah jentera UMNO pusat nih..aku dan rakan-rakan cyberwarian lain masih dan tetap setia dengan UMNO sejak dari awal UMNO baru lagi ni tak d beri muka hanya kerana ada masalah peribadi dengan orang lain atau aku terlalu berlembut dalam membela nasib blogger yang bertitle "orang UMNO"?

PRU 13 amat hampir dan mana mungkin kita mampu buat silap d saat ini !! aku terpaksa jumpa PM nak tanya hal ini sebab aku tahu siapa yang bawa mamat ni ke "PWTC" ! tapi kalau PM restu mamat ni dalam jentera cyber aku tak leh kata apalah hahahaha !

***aku rasa mamat ni pun kenal aku...hehe nak kira lagumana kalau mamat ni pun boleh naik sampai tingkat yang paling tinggi dalam PWTC !!

**bukan aku nak cari gaduh tapi aku rasa ada yang ter"miss" kot aku nih hahaha



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger