Label 10

Home » » GEMPAR !! CHEGU BARD TAIK MENGAKU DIA TENGOK LAKONAN ANWAR DAN PELACOR ?!! wOOO JOE JAMBUL NI KETAWA BESAR DALAM RAKAMAN TU....hihi

GEMPAR !! CHEGU BARD TAIK MENGAKU DIA TENGOK LAKONAN ANWAR DAN PELACOR ?!! wOOO JOE JAMBUL NI KETAWA BESAR DALAM RAKAMAN TU....hihi

Written By AAKJ on Saturday, December 10, 2011 | 8:17 AM


Chegu Bard mengesahkan bahawa secara personal dia telah menonton video seks Anwar Ibrahim. Walaupun kenyataannya diMalaysiakini dibaca agar tidak menampakkan dia bersetuju pelakon video itu adalah bossnya tetapi siapa yang tahu bahawa dia yakin itu adalah Anwar Ibrahim.

Dimata PKR, Chegu Bard mahu dilihat senada dengan Johari Abdul bahawa semua itu adalah fitnah tehadap Anwar Ibrahim tetapi dalam kelompok SAMM, mereka menyakini itu adalah Anwar Ibrahim.

Pada siapa yang berada dalam kelompok SAMM seperti Sani, Ketua AMK Rembau, Habib, Ketua AMK Sik dan blogger Edy dari edyesdotcom, video seks Anwar Ibrahim adalah kisah benar dan bukan bahan tempered untuk diada-adakan. Pendek kata, SAMM tahu pelakon video itu adalah komfom pelakonnya Anwar Ibrahim.

SAMM mengakui video itu tulen dan kerap menjadi bahan lawak dalam inner circle kelompok SAMM. Semasa rapat pengurusan di sebuah banglo di Shah Alam, topik video seks Anwar antara bahan santai sebelum berendam di swimming pool belakang banglo.

Semua orang tahu betapa konsistennya Chegu Bard mengadakan program santai petang seluruh Malaysia untuk menjual buku Fitnah dan Imelda Rosmah. Konsistensi ini adalah selaras dengan cita-citanya untuk bertanding di Rembau berhadapan dengan Khairy Jamaluddin.

Bagi Chegu Bard, kejayaanya untuk menumbangkan KJ adalah kejayaan anak muda menumbangkan kesombongan menantu Pak Lah. Itu yang diimpikan Chegu Bard.

Berbalik kepada video pengakuan Chegu Bard, tiada siapa yang tahu bahawa Chegu Bard secara peribadi mengesahkan itu adalah Anwar Ibrahim kerana diakui pada saat Chegu Bard dijemput untuk menonton, Datuk Eskay telah siap sedia dengan 'gadjet' keramatnya.

Itu yang Johari Abdul terkena.

Baca sepenuhnya di Garamanis sini

Padanlah Ejen Black kenakan Papagomo pasal benda sempoi pasal nak rosakkan reputasi Papagomo.

Psywar apabendalah UBU atau Pusat Hisap Ganja syok sendiri baca sajak yang tidak mendatangan faedah.

Dimana prinsip perjuangan mu memperjuangkan kebenaran bila membela seorang tak bermoral wahai UBU??????
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger