Label 10

Home » » GAMBAR !! ORANG LAIN TENGOK BOLA DIA BERZINA JANTAN !! tuuuihHH !! NO SEKS MERDEKA !!

GAMBAR !! ORANG LAIN TENGOK BOLA DIA BERZINA JANTAN !! tuuuihHH !! NO SEKS MERDEKA !!

Written By AAKJ on Friday, December 9, 2011 | 10:38 AM


Sepasang penonton bola diusir dari stadium kerana tindakan cabul pada saat pertandingan,Sabtu 1 oktober 2011.Pasangan itu dua kali ditangkap basah berhubungan intim.
          Pertandingan Bayern Muechen melawan Hoffenheim di Rhein-Neckar-Arena ,akhir minggu lalu berakhir dengan kesudahan seri 0-0.Namun ditengah pertandingan tanpa gol tersebut ,ada kejadian yang menghebohkan penonton di stadium berkapasiti 30 ribu orang itu.
     Ketika pertandingan baru berjalan 16 minit,sepasang penonton tertangkap kamera tengah berhubungan seks sambil berdiri.Pasangan itu berada di kawasan Bayern.
Namun tidak lama kemudian ,staf keselamatan datang."Para penjaga pintu menghentikan aksi mereka dan mendesak untuk keduanya untuk berhenti melakukan aksi  tidak senonoh itu.
Awalnya,pasangan itu menuruti perintah staf keselamatan .Tetapi mereka melanjutkan aksi mereka di saat turun minum.Akhirnya mereka diusir keluar dari stadium atas ancaman penangkapan kerana mereka melakukan tindakan dan aksi tidak senonoh di khalayak ramai.

**golongan seks merdeka ni pun tak d terima d negara kapir !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

December 9, 2011 at 11:50 PM

kah kah kah... thrilling giler tuuu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger