Label 10

Home » » GAMBAR ADAM ADLI DAN ANWAR IBRAHIM !! SATU KEBETULAN ?!! BUDAK TAIK NI CITA2 NAK JADI CIKGU ?!! part 2

GAMBAR ADAM ADLI DAN ANWAR IBRAHIM !! SATU KEBETULAN ?!! BUDAK TAIK NI CITA2 NAK JADI CIKGU ?!! part 2

Written By AAKJ on Sunday, December 18, 2011 | 3:01 AM


aku akan bongkar rangkaian mangkok ni dengan rakan2 dia yang lain hahahah mamposs laa kaki fb nak lari kemana...hanya facebooker mengenal facebooker !!





anjing2 peliharaan anwar..? tq kepada yang hantar gambar !!













Di UIA ?? Kebetulan ke ni ?? Boleh ganti Nizar Lilin ni.. Hahaha...


tuuiiiHHH !! BABI BUDAK NI

Share this article :

+ comments + 15 comments

December 18, 2011 at 2:07 PM

Bebudak hingus ni, berak kencing pun org lain tolong basuh, ada ati nak menentang kerajaan? sekat PTPTN 1 semester pun dah menangis.... waduh...

December 18, 2011 at 9:01 PM

Bagus..Menuntut Keadilan adelah harus! hehehehehehe~ Ya caya sama lu Adam Adli..

December 19, 2011 at 2:46 PM

aku tak nampak pon die turunkan bendera...takde bukti kukuh! jgn nak cemarkan nama die hanya kerana die jumpe DS!!aku benci propaganda mcm ni!!

December 20, 2011 at 4:22 PM

zhura,org yg x beradab n kurang ajar tu la yg ko respect..shame on you!..dia ni da diperbodoh n diperkudakan ngan org tua tu..

December 20, 2011 at 8:34 PM

tuntut mansuh AUKU. so tak yah ade LAW. cuba ckp negara mane yang takde LAW. semua negara ade law. setiap benda dalam dunia nie ade law. kita hidup pon ade law. gila ke ape dia nie. he is talking bout ACADEMIC FREEDOM. my a**. orang mcm nie korang nak banggakan? hilang akal ke ape korang nie.

December 24, 2011 at 1:47 PM

Nanie.. x beradap? kuerang ajar? mu student ke? mu tau apa yang diperjuangkan mereka ni?? mereka perjuangkan supaya AUKU dimansuhkan!

Jangan cakap sebarangan kalo ko bukan student! AUKU dari dulu banyak nyusahkan student k. :)

tonton ni dulu.. dan nilai.
http://www.youtube.com/watch?v=C4R6DS7jOEM&feature=related

Jangan dok mengong caya ngan blogger bodoh ni.. dia tau sebar fitnah jer..

January 2, 2012 at 11:54 PM

knp kta dia babi...dia kan mnusia..mulut jaga!!

January 3, 2012 at 8:20 AM

kenapa perlu kata b**i????? kamu tu bagus sgt ke???

January 3, 2012 at 2:33 PM

fuyoo,boleh tahan mulut org umngok nie,kalau ko bergambar dgn najib ko dikire anjing najib laa,owh patut laa bangang anjing rupenye,nak sekat ptptn,duit sape sial,kalau bukan duit rakyat,kerajaan just bagi pinjam,untuk budak2 baru nak maen politik,x kire n x kisah laa sape jadi kerajaan,dia yg harus membantu rakyat bukan menzalimi rakyat,kalau pembangkang menang pru aq mintak pembangkang jangan bagi 1sen pun pinjaman n jangan bayar gaji org2 umngok,bodoh,pemikiran cetek

January 10, 2012 at 3:56 PM

Salam sejahtera.

di Uk huru hara sbb org muda.. di MESIR pon sbb orang muda, semua tmpat pn sbb orang muda..YESSS!!!! BUT WHY????
sbbnye orang muda pewaris tampuk pimpinan negara. Sbbnye tak mau negara hancur dek kebodohan rakyat MALAYSIA yg bagi mandat kepada pemimpim2 yg menafikan hak2 pelajar n hak2 rakyat sejak sekian lama. Sama2 kita ubah pada PRU nt...INSYALLAH.

KAIRIL ANWAR-bangga sgt ngan PTPTN,duit rakyat jgk la tu, xperlu heboh2 benda g2. benda cmtu pon u nk bising2?? setiap harta negara perlu di agihkan kepada semua rakyat secara betul la,sbb tu tugas pemimpin, bkn hanya NAJIB n kroni2 je patot dapat. so kepada pelajar patot la kalau ada PTPTN pon.

p/s: ayuh teruskan usaha wahai orang muda.

Anonymous
May 21, 2013 at 3:24 PM

Marilh Gadoh perang..pglh gado rusuhan provok

Anonymous
May 21, 2013 at 5:32 PM

budak ni bijak pandai sbb tu berani menentang....

bukan main menerima membabi buta sampai tak tahu kne tipu....

Anonymous
May 21, 2013 at 6:23 PM

Apa2pun...berpikir sblm bertindak...lbih baik dok diam n wat kje korang...i pun student upsi jgk...i kenal lah adli ni...so pyh nk sokong sgt aih....

May 24, 2013 at 11:39 PM

untuk yang empunya blogger - kenapa kata dia babi dan anjing.. dia manusia makhluk ALLAH. kau tu buta ke, tak tau nak bezakan binatang dgn manusia.
aku setuju dengan faiz...

Anonymous
May 25, 2013 at 1:56 AM

inikah contoh suara mahasiswa? dah xde ke orang yg up cket korang nk jdikan medium utk bersuara.. yg berpolitik secara bijak,, bkn secara jalanan... aduh,, kenapalah sampai mcm ni dugaan utk msia??anak2 muda smua jadi berani yang x dianjurkan islam,, jgn lah sampai satu mase nanti kebebasan yg ada hari ni dsekat anak2 muda oooiiiii

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger