Label 10

Home » » EKSKLUSIF !! SENATOR EZAM MENGAKU DIA YANG HANTAR SURAT PADA WORLD !! INI BUKTINYA !!

EKSKLUSIF !! SENATOR EZAM MENGAKU DIA YANG HANTAR SURAT PADA WORLD !! INI BUKTINYA !!

Written By AAKJ on Sunday, December 18, 2011 | 11:09 PM



DARI RAKAN FACEBOOK !




Anwar Ibrahim si peliwat dan penzina tegar yang suka menipu rakyat yg naif memfitnah plak dengan mendakwa Tun Dr. M pernah menulis kepada IMF minta bantuan semasa krisis kewangan 1999 lalu.

Dalam usaha membuang gelaran "ejen AS dan ejen Yahudi" terhadapnya, si peliwat ini mendakwa plak pada tahun 1993 dia pernah menulis kepada IMF sebagai menteri kewangan ketika itu untuk menolak bantuan kewangan.

Maka Tun Mahathir pun menjawab.....

Tun Dr. Mahathir Mohamad mencabar Anwar Ibrahim agar bersumpah dengan memegang al-Quran bagi membuktikan bekas Perdana Menteri itu pernah menulis surat kepada Bank Dunia untuk meminta bantuan semasa krisis kewangan pada 1999 seperti yang didakwa. Tun Mahathir berkata, beliau tidak pernah berbuat demikian sebaliknya menolak permintaan daripada Bank Dunia yang datang untuk menawarkan bantuan.

"Saya minta Anwar tunjukkan surat itu kalau ada. Saya yang menolak semasa wakil Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) datang nak tawarkan bantuan dana. Saya nak suruh dia bersumpah menjunjung al-Quran bersama saya jika benar saya menulis surat itu," jelas Tun Mahathir.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger