Label 10

Home » » LOKASI SEKS BEBAS DAH BEROPERASI 20 TAHUN ?? ALLAH DEDAH DEMI SAYANGKAN BN !!

LOKASI SEKS BEBAS DAH BEROPERASI 20 TAHUN ?? ALLAH DEDAH DEMI SAYANGKAN BN !!

Written By AAKJ on Saturday, November 5, 2011 | 11:46 AM

Bangunan yang dikatakan menjadi lokasi utama penganjuran program mempromosikan seks bebas di Kuala Lumpur. Gambar kanan: Laluan belakang Pasar Seni menjadi tempat pertemuan pasangan hubungan sejenis. - UTUSAN/FAIRUZ IZYANA AYUB


KUALA LUMPUR 4 Nov. - Sebuah bangunan pameran yang dikatakan lokasi utama penganjuran program mempromosikan seks bebas di ibu negara, Seksualiti Merdeka 2011 di sini dikatakan menjadi tumpuan pengamal seks songsang khususnya golongan gay sejak 20 tahun lalu.

Difahamkan, lokasi itu sering dikunjungi golongan tersebut setiap malam minggu untuk menyertai parti persendirian yang dianjurkan kelab gay dengan bayaran sewa sebanyak RM1,400 semalam.
Lebih mengejutkan, sepanjang parti itu, pengunjungnya bebas dan tidak malu bercumbuan di tempat awam dan memuaskan nafsu mereka di dalam tandas bangunan tersebut.

Golongan itu dikatakan ditaja oleh orang kenamaan (VIP) yang menyokong kelab-kelab gay berkenaan.
Menurut sumber, parti-parti seks bebas itu turut disertai warga asing selain ahli-ahli kelab gay tempatan yang datang dengan kereta-kereta mewah serta berpakaian berjenama.
Golongan lesbian dan transeksual bagaimanapun tidak mendominasi parti-parti itu walaupun kedua-dua golongan itu turut menyertai aktiviti di sana.

Sementara itu, tinjauan Utusan Malaysia di kawasan sekitar bangunan pameran itu mendapati, terdapat beberapa pasangan gay tanpa segan silu bercumbuan berhampiran sebuah masjid dan tindakan itu seolah-olah memperlekehkan kesucian hari Jumaat dan rumah ibadat tersebut.

Seorang pelukis yang hanya mahu dikenali Marzuki pula mengakui, gejala negatif itu wujud di bangunan pameran tersebut malah dia sendiri pernah melaporkan perkara itu kepada pengurusan bangunan namun tiada tindakan diambil.
Beliau yang telah 20 tahun melihat kemungkaran itu hanya mampu menasihati golongan tersebut, tetapi dicerca dan tidak diendahkan mereka yang majoritinya orang Melayu.

"Saya bimbang kegiatan seks bebas yang berlaku di bangunan pameran ini memberi kesan kepada pusat pameran yang terkenal di ibu negara dan terletak tidak jauh dari sini.
"Malah saya yakin, kegiatan itu menyebabkan budaya seks songsang seolah-olah dibenarkan dan ia turut memberi gambaran yang negatif kepada pelancong asing.

"Saya tahu pihak pengurusan bangunan itu menghalalkan budaya sebegini. Saya kenal pasti seorang lelaki gay bertugas mengurus segala tempahan untuk parti seks bebas setiap malam minggu," katanya.
Sementara itu, seorang peniaga yang dikenali sebagai Johan mendakwa, dia pernah dijemput untuk menyertai parti songsang anjuran kelab gay tersebut.

"Selepas dipanggil beberapa lelaki dipercayai gay untuk menyertai parti itu, saya cuba memaklumkan kepada mereka bahawa saya bukan gay. Bagaimanapun, saya tetap dipelawa masuk dan mereka tetap menghormati dan menerima kehadiran saya.

"Dalam parti yang bermula pukul 8 malam sehingga awal pagi itu, saya berasa tidak selesa kerana mereka mengamalkan aktiviti seks songsang secara terbuka. Selepas malam itu, saya sudah serik menghadiri mana-mana parti dianjurkan kelab gay di bangunan tersebut," ujarnya.

Dewan yang mengadakan parti itu boleh memuatkan kira-kira 100 pengunjung dan dalam parti itu, mereka dihidangkan dengan makanan, minuman dan hiburan seperti tarian diiringi muzik.

Johan yang sering berada di bangunan itu sejak 10 tahun lalu mendakwa, pengunjung dijemput menghadiri parti itu menerusi laman sosial Facebook yang dikendalikan seorang lelaki gay.

TQUTUSAN
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger