Label 10

Home » » KIT SIANG ! TENGOK UPACARA KORBAN HAIWAN D NEPAL OLEH HINDU UTK DEWI DURGA !! tuuuihhHH !! TUDUH ISLAM CANIBAL !

KIT SIANG ! TENGOK UPACARA KORBAN HAIWAN D NEPAL OLEH HINDU UTK DEWI DURGA !! tuuuihhHH !! TUDUH ISLAM CANIBAL !

Written By AAKJ on Tuesday, November 8, 2011 | 1:18 PM












Animal lovers don't click please!

Desain ialah pesta 15 hari yang diraikan penganut Hindu di Nepal bagi menghargai Dewi Durga. Mengikut cerita perayaan ini bermula bagi meraikan kemenangan Dewa dan Dewi mengalahkan Ravana si raja Setan. Dewa Ram berjaya mengalahkan Ravana setelah mendapat restu dari Dewi Durga. Beribu-ribu haiwan dikorbankan atas nama Dewi Durga sepanjang tempoh pesta. Jika anda menpersembahkan seekor haiwan adalah dipercayai anda juga akan direstui Dewi Durga. Kalau bawa kereta anda akan dilindungi dari kemalangan.

I often find animal sacrifice interesting. Dalam islam ada kisah ibrahim dan ismail. Dalam Judaism dan Kristian ada cerita Abraham dan Isaac. Habil dan Qabil juga disuruh melakukan korban haiwan. Tapi still tak boleh lawan orang Maya yang menyembelih manusia untuk dewa ular Quetzalcoatl bagi memastikan tanaman tahun hadapan diberkati. So many religion and beliefs always quarreling about whose god got the bigger dick but at the end of the day they share so many similarities. Only the TRUE believers tak ngaku dan butakan mata. Hanya pandai tunding jari kata agama orang lain salah dan agama dia paling baguih.


Laporan asal Ibtimes
Share this article :

+ comments + 1 comments

November 8, 2011 at 1:32 PM

tulah islam itu indah...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger