Label 10

Home » » GAMBAR !! NIK AZIZ MASIH MAMPU MENIPU DGN SOLAT "AIR TAWAR" DISAAT RAKYAT NAK AIR BERSIH ?!!

GAMBAR !! NIK AZIZ MASIH MAMPU MENIPU DGN SOLAT "AIR TAWAR" DISAAT RAKYAT NAK AIR BERSIH ?!!

Written By AAKJ on Friday, November 25, 2011 | 10:00 AM




Solat hajat..solat tahajjud..solat fardu dan solat sunat yang lain adalah perjalanan orang mukmin, ianya bukan boleh d perlakukan demi sebuah perjuangan parti politik dan untuk tunjukkan kepada rakyat bahawa kita wali kerana mampu jadikan air mineral sebagai penawar !!

Adakah amalan ini ada d zaman Nabi saw ? adakah doa Kekasih Allah tidak makbul atau adakah Nabi saw terlupa nak buat seperti mana nik aziz ini buat ? nauzubillah ! Kekasih Allah bukan pilihan seperti mamat mamat yg ada dalam kampung seperti tuduhan dusta nik aziz terhadap Habibullah !! kadang2 aku rasa nok ludoh !!

Apakah masalah air ini nik aziz buat pekak ?? kemana duit selama 20 tahun ini pergi ??

tak sebut air tawar pun....:

Al-Quran adalah setinggi-tinggi martabat penawar dan kesembuhan. Setiap huruf yang terkandung di dalamnya adalah penawar untuk penyakit spiritual dan fizikal. Tiap-tiap surah dan ayat dalam Al-Quran adalah penawar kepada sesuatu penyakit, dengan syarat seseorang itu beriman dan yakin kepadanya.

PENGASAS- Pengasas perubatan ini adalah Saidina Abu Bakar (ra). Perubatan dengan menggunakan ayat-ayat Quran sebagai penawar ini sangat mashyur semasa di zaman kegemilangan Islam selepas wafatnya Nabi Muhammad (SAW). 


AIR MINUM PENDUDUK KELANTAN MERBAHAYA

Kelantan diminta segera rawat bekalan air
8:10AM Nov 24, 2011
Menteri Kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai menggesa Kelantan supaya segera merawat bekalan air di negeri itu, yang dikhuatiri boleh memudaratkan kesihatan.

Beliau berkata analisis kementeriannya terhadap air di negeri itu mendapati adanya kandungan logam yang tinggi dan ia perlu dirawat segera.

"Analisis ini mendapati adanya risiko kepada pengguna, oleh itu pihak berkaitan harus menggalas tanggungjawab ini dengan menaik taraf loji pembersihan air mereka.

"Kita akan memanjangkan perkara ini kepada Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air untuk mengambil tindakan susulan," katanya kepada pemberita di Bangunan Parlimen, semalam.

Menurutnya ujikaji makmal kementeriannya juga mendapati air berkenaan mengandungi bakteria berbahaya termasuk E coli.

Liow menasihati penduduk negeri itu supaya hanya menggunakan air yang ditapis dan dimasak.

"Jangan ambil remeh perkara ini kerana ia melibatkan kemudahan asas kita.

"Kementerian Kesihatan akan memastikan Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara terus memantau dan memastikan penambahbaikan kualiti bekalan air ini dilakukan," katanya.

- Bernama



aku sambung semula...banjir d kelate..kena tulong..nik aziz dan adun2 celaka pas bukan reti semua nih !!!


gambar ehsan pas beruk !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger