Label 10

Home » » BUKTI VIDEO !! ULAMA YG JOIN UMNO ADALAH ULAMA SESAT ?!! AZHAR IDRUS NI USTAZ PONDOK JE..SIJIL MANA DIA HAHA !!

BUKTI VIDEO !! ULAMA YG JOIN UMNO ADALAH ULAMA SESAT ?!! AZHAR IDRUS NI USTAZ PONDOK JE..SIJIL MANA DIA HAHA !!

Written By AAKJ on Wednesday, November 23, 2011 | 2:51 PM

Share this article :

+ comments + 1 comments

November 23, 2011 at 3:28 PM

Abih kalau ada melayu masuk Parti Kencing Rakyat (PKR) dan Dajjal Party (DAP) tu tak sesat ke wahai Ularmak su'(sesat dan menyesatkan) Azhar Idrus?

Sabda Rasulullah s.a.w;
“Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh dengan penipuan. Ketika itu pendusta dibenarkan sedangkan orang yang jujur didustakan, pengkhianat dipercaya sedangkan orang yang amanah dianggap sebagai pengkhianat. Pada saat itu Ruwaibidhah berbicara.” Ada yang bertanya, “Apa yang dimaksud Ruwaibidhah?“. Beliau menjawab, “Orang bodoh yang turut campur dalam urusan masyarakat luas.” (HR. Ibnu Majah)

Satu lagi hadis Rasulullah memperingatkan;
“Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, “Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)”.(Hadis riwayat Abu Hurairah r.a)

Allah telah membuka hijabnya untuk memperlihatkan betapa buruknya ularmak su' yang dipegang oleh golongan asi'(berdosa lagi jahat)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger