Label 10

Home » » AZIZ PUKI !! BELIAU GAGAL POPULARKAN KIT SIANG-ANWAR D UIA ?!! part 1

AZIZ PUKI !! BELIAU GAGAL POPULARKAN KIT SIANG-ANWAR D UIA ?!! part 1

Written By AAKJ on Thursday, November 17, 2011 | 4:03 PM


hiase

1. KEGAGALAN AZIZ BARI di UIA walaupun mendapat bantuan kewangan yang besar sejak sekian lama sama ada dari Yayasan Kristian, Yayasan Yahudi, KAF, IKD, IKDAS dan IDEAS, malah mendapat sokongan media yang besar oleh Pakatan Rakyat, namun Aziz Bari Gagal menghalang Laporan Unit Kajian Media dan Pilihan Raya UIA menunjukkan Populariti Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meningkat dengan mantap sejak 2009 dan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad terus kekal popular walaupun berundur pada 2003.

Ketua Umum PKR  DSAI, MB Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, menyaksikan populariti mereka merosot. (Husam Erdogan Tidak Sabar Nak Ganti Nik Aziz Berdasarkan Ucapan Husam Erdogan Kelantan Akan Dapat Royalti Minyak 6 Tahun Lagi. 6 Tahun Lagi Merujuk Kepada Cita-cita Menjadi MB Kelantan).

2. Kajian ini menunjukkan Aziz Bari sebenarnya Tidak Diterima di UIA. Hanya sekelumit orang sahaja, menurut satu perjumpaan di UIA, hanya dalam 60 orang sahaja daripada 1000 lebih kakitangan UIA bersetuju dengan kebiadapan, kebodohan dan keegoan Aziz Bari yang asyik memperkecilkan, memperbodohkan dan menjatuhkan maruah dan martabat Instiutusi Sultan khususnya di Selangor.

3. Sekiranya Aziz Bari sedar keadaan ini, beliau patut berundur dengan segera daripada memburukkan nama baik UIA. Keluarlah dengan terhormat dan jadilah ahli DAP Seumur Hidup. DAP lebih sesuai dengan otak kering Aziz Bari yang lebih Malaysian Malaysia daripada Lee Kuan Yew. Beliau patut mencontohi Dr. Badrul Amin pendatang Indon yang lupa daratan itu, atau terhormat seperti Prof Syed Husin Ali, kelaur dari Universiti dan menyertai Parti politik 100%. Ada beranikah Aziz Bari?

4. Bersambung ...


TQMymassa
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger