Label 10

Home » » BLOGGER BN !! BERSATULAH..ADA BAPAK AYAM NAK LACORKAN KITA ?!!

BLOGGER BN !! BERSATULAH..ADA BAPAK AYAM NAK LACORKAN KITA ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, November 8, 2011 | 1:56 AM




Aku agak terlambat sikit dalam isu industri blogger d jadikan pelacur samada pelacur jantan atau pelacor sejenis..maklumlah kampung aku takde signal so agak sukar nak bukan tenet..yg terlintas kat bb hanya link yg tak mampu aku buka sebab bb aku jenis bb nyamuk haha

Apa pun aku tetap terasa bila sahabat yg berjuang bersama tambahan pula yg otai-otai kena maka sebagai penulis maya yg umur baru hingusan pun terasa..gila..melacur satu gelaran yg amat hina..tuiiihHHH !!

Komitmen aku tetap bersama anda semua..dont worry...kita pijak bersama sapa yg cuba cari makan haram atas titik peluh orang lain !!

Sebagai rakan dan sahabat blogger..aku tunggu utk sambung cerita seterusnya..WAVE !!..ini dialog yg d rakamkan oleh sahabat blogger sebagai bahan bukti hahaha rakam ?? :

1-"Datuk seri,ni senarai para bloggers top ranking,semua tu budak budak saya"


2. "Datuk, budak budak blogger perlukan bantuan,ikut senarai ni depa banyak bantu gerak kerja kita. Tak banyak cuma elaun bulanan dan bajet beli gajet laptop & kamera.ni sekian bajet pelincir untuk bantu serba sedikit bebudak tu"


3. " Datuk,ni senarai ranking blogger & salinan artikel blog blog BUDAK BUDAK SAYA untuk bulan ni"


4. "Jangan risau semua top blogger bawah saya,semua ikut arahan "


5. "bulan ni kena claim lebih sikit nak buat program untuk blogger,bolehlah aku buktikan pada semua orang bebudak blogger semua dibawah kawalan aku"


6."kasi diaorang gaduh,senang sikit kita buat kerja,kalau blogger bersatu susah nak cari makan nanti"


begitulah serba sedikit cara penyamun haram jadah ni beroperasi..dah kaya pun penyamun ni makan duit haram..

TQ GOMO & PISAU
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger