Label 10

Home » » WAKIL RAKYAT PAKATAN TAIK Baru Sambar Lexus Berharga RM500k...?

WAKIL RAKYAT PAKATAN TAIK Baru Sambar Lexus Berharga RM500k...?

Written By AAKJ on Sunday, October 9, 2011 | 8:33 AM


Agaknya inilah model Lexus yang dikatakan baru sahaja dibeli oleh Jeyakumar?

Ada cerita-cerita dah mula bertiup kencang di sekitar Selangor mengatakan bahawa Exco Kesihatan Dr. Xavier Jeyakumar baru saja membeli sebuah kereta mewah jenis Lexus. Khabarnya harga untuk sebuah kenderaan tersebut bernilai lebih RM500,000.



Kalau kenderaan jenis Lexus yang berharga lebih dari RM500,000 ini biasanya Lexus LS460 (gambar) yang berharga RM663,117.50. Tak pun jenis LS 460's yang berharga RM797,583.50. Bukanlah kita hendak menuduh Xavier ini songlap duit kerajaan negeri.

Sebab  satu dunia hatta penduduk Somalia pun tahu, YB-YB PKR ini semuanya jujur dan amanah.

Tapi bila rakyat nampak YB yang dipilih oleh mereka bergaya dengan kereta baru walaupun baru saja 3 tahun memegang tampuk kuasa ianya menimbulkan banyak persoalanlah. Kita tak mahu buat tuduhan melulu, sebab itu kita tulis di sini supaya orang-orang yang dekat dengan YB Xavier boleh bagi jawapannya. Hahaha...

Tapi biasalah, bila melibatkan orang PR sahaja tidak kiralah hatta YB mereka mampu memiliki Ferrari sekalipun (Azmin Ali) ianya bukan satu masalah besar bagi penyokong mereka. Ianya bukan rasuah, salah guna kuasa dan sebagainya.

Tapi kalau orang BN yang tukar kereta, naik kereta besar sikit mulalah puak totok PR ini fitnah kata itu hasil rasuah, makan duit rakyat, songlap projek dan banyak lagilah. Agak-agak betul ke cerita yang orang orang Sri Andalas dok kata ni...?

Itu Dr. Xavier Jeyakumar ada jawapannya...

Selepas Azmin Ali bersikap 'rendah diri' dengan bergaya sakan depan Ferrari, kini Exco Kesihatan pula menunjukkan sikap 'rendah diri' mereka.

Inilah contoh YB yang berjuang untuk ekonomi rakyat...

tqyy
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger