Label 10

Home » » SELANGOR !!! MARAHKAN "HIMPUN" MAKA SURAU D CEMARI ?!!

SELANGOR !!! MARAHKAN "HIMPUN" MAKA SURAU D CEMARI ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, October 25, 2011 | 10:35 AM



Pertembungan di antara puak Islamis dengan pro-Anwar dalam PAS semakin hebat. Kejayaan Dr. Hasan Ali menghimpunkan ribuan umat Islam tanpa mengira fahaman poltik di Stadium Shah Alam Sabtu lalu memberi tamparan hebat buat kepimpinan PAS Selangor yang kini didominasi oleh orang-orang Azmin dan Anwar.

Dan lebih menambahkan luka, Dr. Hasan Ali juga dirakamkan berpeluk mesra dan duduk sebelah menyebelah dengan beberapa manusia yang telah dilabelkan HARAM oleh pemimpin dan juak Anwarinas PAS ini.





Akibatnya, rumah Allah juga yang jadi mangsa. Kami bukan hendak menuduh, tetapi kejadian ini secara kebetulannya berlaku sehari selepas HIMPUN! Apakah golongan Anwarinas PAS ini mulai merasa terancam kerana kebanyakan yang hadir dan menjayakan HIMPUN itu di kalangan orang PAS sendiri?!! Nampaknya kesucian Rumah Allah tidak menjadi satu pertimbangan buat mereka lagi.

Mereka ini jelas lebih rela "BERBUNUHAN" sesama saudara seiman dan mempertahankan rakan KAFIR HARBI mereka demi memastikan kelangsungan kuasa yang ada!!! 

Kami percaya, Dr Hasan Ali dan beberapa pemimpin Islamis dalam PAS ini hanya menunggu masa. Jika tidak kerana Bai'ah Talak tersebut, sudah lama pasti SESAT ini mereka tinggalkan!!!

tqmymassa
Share this article :

+ comments + 2 comments

October 25, 2011 at 11:36 AM

apa nak jd ngan manusia skarang

October 25, 2011 at 1:28 PM

lagi tinggi ilmu agamanya..lagi banyak putarbelitnya...hanya kerana matlamat politik

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger