Label 10

Home » » PECAH LUBANG !! DAP IMPORT CINA MANA JADI PENGUNDI NI ??

PECAH LUBANG !! DAP IMPORT CINA MANA JADI PENGUNDI NI ??

Written By AAKJ on Sunday, October 9, 2011 | 9:37 PM


Apabila DAP menyerang UMNO-BN kononnya UMNO-BN mengamalkan perangai memindahkan pengundi bagi memenangkan pemimpin-pemimpin UMNO tertentu, sebenarnya merekalah yang melakukannya.

DAP melakukannya secara berleluasa terutama dengan menggunakan alasan pengundi-pengundi baru. Dan apabila SPR membuka ruang kepada parti-parti politik untuk mendaftarkan pengundi-pengundi baru, DAP menggunakan kesempatan itu dengan sebaik-baiknya.
Selain pemindahan pengundi-pengundi lama dari kawasan-kawasan yang sudah pasti akan dimenangi oleh DAP, memindahkan pengundi-pengundi baru ke kawasan-kawasan yang boleh memberikan kemenangan kepada DAP dijalankan secara giat.

Maka tidak hairanlah, kawasan-kawasan seperti Sementa, Lembah Jaya, Kajang dan sebagainya menyaksikan lebih ramai pengundi Cina pada PRU13 nanti. Itulah juga sebabnya, apabila SPR melakukan pembersihan dan pengaturan semula, pihak yang paling kuat memekak adalah DAP.
Dari awal lagi, DAP telah meuar-uarkan mereka merupakan juara pengumpul pengundi-pengundi baru. Pada masa yang sama, untuk menunjukkan yang mereka adalah juara yang telus dan bersih, maka cerita tentang pemindahan pengundi-pengundi dibuat.

Baca sepenuhnya di Selangordaily sini.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger