Label 10

Home » » GEMPAR !! VIDEO ANWAR DGN PELACOR SIAM?..waHH SAMBIL SMS DIA MENUTOH ?!!

GEMPAR !! VIDEO ANWAR DGN PELACOR SIAM?..waHH SAMBIL SMS DIA MENUTOH ?!!

Written By AAKJ on Monday, October 3, 2011 | 12:47 PM

Saya Telah Menonton Video Itu...RBF

Sudah empat hari agenda daily dan tiga hari blog papagomomelaporkan tentang pengakuan saya yang menyatakan saya yelah menonton video ke dua yang membabitkan seorang lelaki yang saya yakin ianya Anwar Ibrahim bersama perempuan Thai.

Yang sebenarnya saya tidak berniat untuk menulis apa yang saya lihat atas beberapa faktor yang tidak perlu saya jelaskan di sini. Jika saya nak tulis sudah lama saya tulis kerana telah empat bulan saya menontonnya.

Tetapi oleh kerana sehari dua kebelakangan ini saya menyampah melihat gelagat Nurul Izzah yang meroyan apabila SKMM mengarahkan klip video undilah ditarik balik. Alang-alang dia nak bercakap pasal video , maka saya rasa lebih baik saya bercerita tentang apa yang saya lihat dalam klip video yang memaparkan seorang lelaki yang saya yakin itu papanya.

Nurul Izzah meroyan sebab dalam klip video undilah ada memaparkan gambarnya. Dasar gila glamor punya manusia. Punca sebenar klip video berkenaan ditarik balik untuk siaran tv kerana belum lagi mendapat kelulusan Lembaga Penapisan Filem. Tetapi anak Anwar meroyan bagai nak rak dan berkata SKMM diperkuda demi permainan politik seorang menteri yang sudah jelas ketinggalan zaman, yang semakin hilang ditelan arus pemodenan corak politik tanah air.

Sekarang mari saya cerita pula kisah seorang ahli politik yang menghadapi masalah moral yang teruk sejak zaman-berzaman dan memperkudakan rakyat hanya semata-mata gila hendak jadi PM.

Saya telah menonton video berkenaan di Hadyai pada minggu terakhir bulan Mei 2011 ketika saya ke sana menemani isteri untuk membeli barang-barang perniagaannya. Ianya ditunjukkan oleh seorang rakan warga Thai.

Saya difahamkan video berkenaan di rakam di sebuah hotel yangbukan bertaraf lima bintang di Bangkok.

Ianya bermula dengan lelaki yang berpakaian kemas yang wajahnya sebiji seperti Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik berkenaan dari pintu bilik bersebelahan (connecting room). Terdapat dua perempuan di dalam bilik berkenaan. Saya difahamkan seorang perempuan tukang urut dan seorang lagi pelacur.

Kemudian lelaki yang saya percayai Anwar Ibrahim itu membuka pakaiannya dan memakai 'robe hotel'. Kemudian lelaki tersebut berjalan-jalan sambil memegang telefon tangan. Manakala perempuan pelacur diminta ke bilik sebelah kerana lelaki berkenaan hendak mengurut terlebih dahulu.

Selepas itu lelaki tersebut membuka jubah berkenaan dan tidur meniarap dalam keadaan berbogel, lalu diurut oleh tukang urut wanita berkenaan. Sambil diurut tangan lelaki itu sibuk melayan telefonnya. Mungkin dia sedang menghantar sms atau membalas sms-sms yang dihantar kepadanya atau sedang melayan FB dan mungkin juga sedang tweet.

Boleh jadi juga dia ingin membuktikan kepada isteri atau anak-anaknya dia tidak melakukan sebarang aktiviti tidak bermoral semasa di Bangkok kerana setiap minit atau selang beberapa minit dia sentiasa berada di talian.

Hanya setakat itu yang saya lihat, masa tidak mengizinkan kerana isteri saya sedang menunggu dalam kenderaan dan kami harus pulang segera ke Malaysia. Video tersebut panjang. Ianya memakan masa lebih daripada satu jam. Saya difahamkan selepas aktiviti urut mengurut selesai barulah lelaki berkenaan melakukan hubungan seks dengan pelacur yang sedang menunggu di bilik sebelah.

Saya ada meminta dari rakan berkenaan untuk menyalin video tersebut, tetapi beliau tidak dapat memberinya pada waktu itu dan berjanji akan menghantar kepada saya kemudian. Tetapi sehingga ke hari ini saya tidak menerimanya.

Maknanya video berkenaan tidak ada dalam simpanan saya sepertimana yang diberitahu oleh Papa Gomo. Dari mana beliau ada maklumat yang saya ada video berkenaan saya pun tidak mengetahuinya.

Mungkin beliau cuba serkap jarang atau hendak alihkan perhatian daripada beliau kepada saya. Ini kerana saya difahamkan Papa Gomo yang ada menyimpan video berkenaan , bukannya saya.



TQRBF
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger