Label 10

Home » » GEMPAR !! HOSPITAL MILIK KAWAN ANWAR TEMPAT SEKS BEBAS ??

GEMPAR !! HOSPITAL MILIK KAWAN ANWAR TEMPAT SEKS BEBAS ??

Written By AAKJ on Monday, October 3, 2011 | 10:30 AM


Perbicaraan kes liwat Anwar akan bersambung hari ini dan dikatakan "doktor ajaib' Thomas Hoogland yang merawat Anwar di Alpha Klinik Munich akan diberi peluang untuk memberi keterangan.

Tetapi sejauh mana kredibiliti Thomas Hoogland untuk menjadi saksi membuktikan Anwar tidak berkeupayaan meliwat Saiful?

Unspinners ingin buktikan sebenarnya Thomas Hoogland tidak layak untuk memberi keterangan sebagai pakar. Seluruh dunia boleh tertipu dengan 'kepakaran' Hoogland dan pusat perubatan Alpha Klinik tetapi kebenaran adalah sebaliknya.

Skandal Alpha Klinik

Pertamanya Alpha-Klinik tempat Anwar menerima rawatan ajaib pada tahun 2001 kini telah diisytiharkan insolvent atau lebih mudah dikatakan sebagai bankrupt. Alpha Klinik telah diambilalih oleh hospital lain dan sekarang diberi nama ATOS Privatklinik München (ATOS Private Clinic Munich).

Alpha Klinik ditubuhkan pada tahun 1997 oleh 3 orang doktor 'pakar' iaitu Juergen Toft, Horst Dekker dan Dr. Thomas Hoogland sendiri.

Punca Alpha Klinik ditutup adalah kerana ramai pelanggan telah lari meninggalkan mereka ekoran terlalu banyak kes bayaran yang terlampau mahal hingga tidak masuk akal, kecuaian (negligent) dalam rawatan dan termasuk juga rakan doktor Hoogland, Horst Dekker yang telah mencabul jururawat beliau sendiri.

Ada sebanyak 26 kes semua tetapi anihnya, walaupun kes yang berlakukan melibatkan ketiga-tiga partner tetapi hanya Horst Dekker yang dipersalahkan. Dia telah di kambing hitam hingga untuk disingkirkan pada tahun 2003 untuk mencuci nama Jurgen dan Thomas.

Namun begitu, selepas pemergian Dekker, masih berlaku kes-kes yang sama dan ini hanya membuktikan bukan beliau sahaja yang menyebabkan kejatuhan Alpha Klinik.

Laman web http://www.tz-online.de melaporkan Alpha Klinik terlibat di dalam 26 kes dalam Bahasa Jerman dan Bahasa Inggeris di sini.
Wenn den Superreichen aus aller Welt der Rücken schmerzt oder ein Knie knirscht, ist die Alphaklinik Bogenhausen eine der ersten Adressen. Der Luxus stellt manches Edel­Hotel in den Schatten. Was die Patienten nicht wissen: Zwischen den drei Chefärzten, die zugleich Gesellschafter sind, tobt ein verbissener Krieg. Vorläufiger Höhepunkt: Prof. Dr. Jürgen Toft und Dr. Thomas Hoogland beschlossen, den Wirbelsäulen-Experten Drs. Horst Dekkers vor die Tür zu setzen! Doch der kam dem Beschluss mit einem Insolvenzantrag zuvor.

Dekkers, der letztes Jahr zusammen mit Nina Ruge ein Buch über Rückenleiden herausgebracht hat, muss sich vor Gericht mit zahlreichen unzufriedenen Patienten herumschlagen. Ihm wird vorgeworfen, er stelle falsche Diagnosen und führe sinnlose Operationen durch. 26 zivilrechtliche Klagen sind seit 2003 beim Landgericht München I gegen den Promi-Arzt eingegangen, bestätigte Gerichtssprecher Tobias Pichlmaier.
Terjemahan Inggeris :
If the super-rich hurts from all over the world crunches back or a knee, is the Alpha Klinik Bogenhausen, one of the top names. The luxury hotel provides some noble in the shade. What the patient does not know: Between the three senior physicians, who are also shareholders, a bitter war rages. The current high point: Prof. Dr. Jürgen Toft and Dr. Thomas Hoogland decided to put the spine expert Dr. Horst Dekkers your door! But the decision came with a bankruptcy petition before.
Dekkers, who stated last year, along with Nina Ruge brought out a book on back pain, has to grapple with a number of dissatisfied patients in court. He is accused, he put false diagnoses and perform meaningless operations. 26 civil complaints have been received since 2003, the Landgericht München I against the celebrity doctor, confirmed court spokesman Tobias Pichlmaier.

Rakan Hoogland, Juergen Toft juga telah melarikan diri ke London pada 2010 dan meninggalkan kekayaannya di Jerman apabila dilaporkan akan dikenakan tindakan kerana melakukan kecuaian dalam memberikan nasihat perubatan kepada wanita yang bernama Asnatacia pada tahun 2005 yang mana pembedahan yang dilakukan wanita itu dikatakan tidak sepatutnya dilakukan kerana memburukkan lagi keadaan pesakit dan semata-mata dilakukan untuk mengejar keuntungan.

Disebabkan itu telah tersebar di kalangan media Jerman yang sebenarnya Alpha Klinik bukan hospital pakar tetapi hospital yang mengejar keuntungan dengan menyasarkan pelanggan daripada kalangan selebriti untuk membina pengaruh dan publisiti.

Disebabkan itu tidak menghairankan apabila hospital ini sering sahaja menimbulkan kecuaian.

Adakah Anwar Ibrahim bernasib baik ketika menerima rawatan di sini atau hanya satu pentas drama yang sediakan oleh Alpha Klinik untuk Anwar menarik simpati pada harga yang mahal? Adakah Alpha Klinik sedia membantu Anwar untuk dapat tersalur dana operatif Yahudi masyukk?

Jika ada menganggap ini satu tuduhan melulu, rekod-rekod 'gila duit' Alpha klinik yang dilakarkan membuktikan perkara itu. Rekod-rekod itu boleh dibaca di sini.

Bolehkah kehebatan nama Apha Klinik dibuat sandaran untuk membantu Anwar membela diri?

Itu belum lagi cerita mengenai salahlaku oleh Thomas Hoogland sendiri. Tunggu pendedahan pada pukul 12:30 pula.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger