Label 10

Home » » GEMPAK ?? SEJAK "SALAM PIPI" DGN ANWAR, AZWAN ALI BOLEH MAKI SIAPA SAJA ?? tuihhhHH TWIT TAIK !!

GEMPAK ?? SEJAK "SALAM PIPI" DGN ANWAR, AZWAN ALI BOLEH MAKI SIAPA SAJA ?? tuihhhHH TWIT TAIK !!

Written By AAKJ on Tuesday, October 25, 2011 | 2:00 AM


GAMBAR HIASAN

Memang dah lama kami perhatikan tingkah-laku yang agak buruk dilakukan oleh Azwan Ali ni. Bila kami kenang balik, dari dulu sampai sekarang macam-macam isu yang dia cipta. Apa yang lebih pelik, ianya memang jelas mahukan publisiti murahan. Entah apa lagi sumbangan dia dalam bidang seni ni, kami pun tak tahu celah mana.
Dulu dia pernah samakan seorang artis ni dengan anjing. Beberapa orang wartawan hiburan juga terkena tempias tersebut. Kata-katanya yang laser itu pastinya mendatangkan kemarahan orang ramai terutama para wartawan.

Kemudian dia tampil dengan drama penuh air mata. Masa tu dia nak menunaikan umrah. Bila dah selesai haji, lama-kelamaan mungkin tanpa dia sedar, perangai lamanya datang kembali. Memaki hamun dan menyamakan artis lain dengan sesuatu yang melampau, bukanlah suatu perkara yang pelik lagi untuknya dan jika anda tanya artis-artis seperti Didie Alias, pastinya sudah masak dengan herdikan puaka dari Azwan Ali.

Dan semalam, Azwan Ali sempat mengeluarkan status di Twitter’nya (Tweet) dengan memaki hamun orang yang blok keretanya. Ramai followers’nya yang masih setia cuba memberi nasihat, tapi turut terkena tempias laser’nya.

Dipetik dari pos sebuah forum tempatan...........

today tgk kat tweet si pondan ni…meroyan mcm org giler..abis semua followers dia yg suruh bersabar di maki hamun..dasar mulut jahat tullah..

punca dia marah sbb ada org block keter dia masa solat jumaat time nak balik…ya allah punya lah dia sumpah seranah..tu baru abis solat tu…followers suh sbr di maki n di laser..ada gak manusia mcm ni dlm dunia ni

duk promote buku selamat tinggal dunia pondan..tapi perangai tetap bapuk tua..dia ni sengaja buat bapuk padal dulu lelaki tulen je,,..

patutla artis2 bengang dgn makhluk ni…ramai peminat dia arini unfollow fondan ni today… – KUDABELANG
Kami cuba bersangka baik, mungkin Azwan Ali ada hal penting yang ingin diselesaikan dan kejadian tersebut membuatkan Azwan terlewat untuk tiba di tempat yang ingin ditujunya. Tapi walaubagaimana pun, belajar-belajarlah untuk perbaiki diri. Kurangkan panas baran anda dan belajarlah untuk bersabar lebih-lebih lagi bila baru sahaja selesai menunaikan Solat Jumaat. Setakat kereta kena blok time hari Jumaat tu, biasalah. Selesai doa Pak Imam, keluarlah pemilik kereta tersebut.

Memaki hamun di Twitter mahupun Facebook, bukanlah sesuatu yang bagus untuk sesiapa sahaja. Tak malu ke perangai biadap anda diketahui umum lebih-lebih lagi untuk seorang artis yang ramai pengikut? Mungkin Azwan Ali perlu cabai mulutnya sendiri sebelum orang lain datang cabaikan. Artis sebegini kami gelarkan sebagai artis kuat mencapub atau kata lainnya, mencari publisiti murahan.


OHMEDIA

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger