Label 10

Home » » GAMBAR !! PELAJAR BERTUDUNG BERZINA DALAM BILIK DARJAH..SALAH CIKGU ?? MAK AYAH..TENGOKLAH ANAK !!

GAMBAR !! PELAJAR BERTUDUNG BERZINA DALAM BILIK DARJAH..SALAH CIKGU ?? MAK AYAH..TENGOKLAH ANAK !!

Written By AAKJ on Thursday, October 27, 2011 | 7:04 PM


 





TQPNULISSENJA
Share this article :

+ comments + 3 comments

October 27, 2011 at 7:30 PM

haramjadah punya budak..kalau aku cgu kau dah lama aku lempang dua2 ekor tu..ntar pg Jais biar masuk pemulihan akhlak..bodoh bahlul betul

October 27, 2011 at 8:04 PM

mana bolih...cikgu sekarang mana bolih pukul anak murid.
tarik telinga saja dah jadi kes besar.
kalu cikgu tak kena parang besar kemungkinan cikgu,sekolah dan kementerian serta kerajaan akan disaman.
sekarang ini banyak NGO2 dan badan hak asasi manusia kat malaysia ni.
jangan cari pasal la nak denda2 anak murid.
peduli apa mereka nak berzina,nak mengandong atau buang bayi.
lantak mereka lah...mak bapa sendiri pun tak kisah apa hal cikgu nak sibuk.
mana yg betul2 nak belajar..taat pada cakap dan didikan cikgu maka yg itulah cikgu utamakan.
didik mereka sebaik mungkin.
go to hell la yg tak mau belajar dan perangai macam setan tu.
mak bapa mereka bolih uruskan.

"bapa kepada 3orang guru".

Anonymous
December 20, 2012 at 3:26 PM

btol..skg mne bleh ckgu nk ambk sbarng tndkn dkt budk

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger