Label 10

Home » » FILEM KLIP 3P..PELAKON TAMBAHAN D GUNAKAN UTK ADENGAN BERAHI ??!

FILEM KLIP 3P..PELAKON TAMBAHAN D GUNAKAN UTK ADENGAN BERAHI ??!

Written By AAKJ on Sunday, October 23, 2011 | 11:28 AM


Filem Klip 3 gp  ditayangkan di pawagam pada 13 Oktober , sebelum ditayangkan sudah ada kontroversi ni, ada beberapa trailer untuk filem ni pun dah disekat atau di banned kerana adegan yang terlalu ghairah. Tapi video yang di banned tu tetap jugak ditayangkan di you tube. Kontroversi lain ialah ada video yang disebarkan oleh pihak yang tak bertanggungjawab dan bukannya dibuat oleh pihak Grand Brilliance atau pengarahnya.
Menurut pengarah filem Klip 3 gp, Aidil, pihak yg memuat naik video rakaman adegan ghairah membabitkan Mimi dan Fikhree Bakar  itu, bukan berdasarkan adegan yang diarahkannya tetapi ia versi yang ditokok tambah.
“Sebenarnya adegan ghairah yang dirakamkan itu bukan sewaktu penggambaran yang saya arahkan tetapi ia diambil menerusi telefon bimbit berdasarkan gambarnya yang kasar dan seperti belum digredkan dalam kualiti yang profesional.
“Adegan ghairah itu juga ditokok tambah di mana ia berbeza dengan adegan dalam 3GP seperti yang saya arahkan itu. Versi yang tersebar di Internet itu juga tidak sama dengan 3GP yang akan ditayangkan mulai Khamis ini,”
Pengarah filem tu tak menafikan ia dilakukankan oleh pihak tertentu, dan kes itu biar Grand Brilliance yang siasat siapa yang merakamkan video tersebut.
Minggu lalu heboh di Internet apabila sebuah adegan yang dikatakan menghairahkan antara Mimi yang juga anggota kumpulan One Nation Emcees itu dan Fikhree yang berlakon dalam 3GP telah menjadi bualan ramai.
Apa kata Mimi pulak:
“Saya memang tidak tahu pasal penyebaran klip video itu kerana sudah lama tidak melayari Internet. Namun yang pasti, itu hanya sedutan lakonan saya. Klip itu antara adegan dalam filem Klip 3GP yang saya jayakan.
“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan. “Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,”
Menurut Mimi, kebanyakan aksi yang boleh dianggap lucah itu disunting supaya ia nampak seperti adegan sebenar, sedangkan sewaktu penggambaran, watak tambahan atau pendua digunakan supaya kelihatan seperti dirinya.
Vidoe trailer Klip 3gp dibanned

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger