Label 10

Home » » BAPAK TIRI ROGOL ANAK TIRI UMUR 10 TAHUN !! tuiiiihhHH !!

BAPAK TIRI ROGOL ANAK TIRI UMUR 10 TAHUN !! tuiiiihhHH !!

Written By AAKJ on Sunday, October 16, 2011 | 9:28 PM

HIASE


TAMPIN – Harapkan pagar, pagar makan padi. Itulah gambaran apabila seorang bapa berusia lingkungan 30-an sanggup bertindak kejam dengan merogol anak tirinya sendiri yang baru menginjak usia 10 tahun.

Sinar Harian difahamkan, kejadian kali terakhir dipercayai berlaku pada pagi 3 Oktober lalu di rumah mereka di Gemencheh, dekat sini. Ketika kejadian, kanak-kanak malang itu tidak pergi ke sekolah susulan dikatakan terjatuh dari motor.

Menurut sumber, derita kanak-kanak yang sudah dua kali dirogol bapa tirinya itu akhirnya terbongkar apabila salah seorang jiran yang curiga dengan tingkah laku mangsa cuba bertanyakan masalah mangsa.

“Mangsa yang kelihatan begitu takut akhirnya memberitahu jirannya mengenai nafsu binatang bapa tirinya itu dan jirannya terus membawa mangsa ke Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) untuk mendapatkan perlindungan serta membuat laporan polis.

“Pihak JKM membuat laporan polis di Balai Polis Tampin 5 Oktober lalu dan kini kanak-kanak malang berkenaan diletakkan di bawah pengawasan serta perlindungan JKM,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Tampin, Superintenden Wooi Kooi Cheang mengesahkan ada menerima laporan mengenai kejadian berkenaan.

Menurutnya, suspek kini ditahan dan telah dihadapkan ke mahkamah bagi pertuduhan di bawah Seksyen 376, Kanun Keseksaan yang mana jika sabit kesalahan boleh dijatuhi hukuman penjara maksimum 30 tahun serta sebatan.

“Sehubungan itu, kita gesa semua mangsa rogol supaya tampil membuat laporan polis secepat mungkin bagi mengelakkan mereka daripada terus menjadi mangsa individu tidak bertanggungjawab melampiaskan nafsu mereka.

SH MNS
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger