Label 10

Home » » 18SX !! GURU D TANGKAP BERZINA DALAM KERETA DGN ANAK MURID !! GAMBAR COLOR WEHH !!

18SX !! GURU D TANGKAP BERZINA DALAM KERETA DGN ANAK MURID !! GAMBAR COLOR WEHH !!

Written By AAKJ on Tuesday, October 4, 2011 | 1:12 AM

Seorang guru 27 tahun telah ditangkap atas tuduhan berkaitan seks dengan salah seorang pelajarnya sendiri. Pelajar yang berusia 16 tahun itu mengaku kepada polis dia ada mempunyai  hubungan dengan guru itu dan pihak polis percaya hubungan itu telah berlaku lebih daripada sebulan. Mereka ditangkap ketika berada didalam kereta.




Ashley Blumenshine ditangkap di belakang sebuah department store di Plainfield, Illinois, selepas polis menangkapnya di dalam kereta dengan pelajar itu. Guru Ashley Blumenshine, 27, ditemui di dalam kereta dengan seorang pelajar 16 tahun yang dipercayai telah melakukan hubungan seks. Polis percaya bahawa mereka telah melakukan hubungan seks  sebelum petugas tiba.
Guru sekolah menengah itu kini di dalam tahanan dituduh berhubungan seks dengan pelajar.
Dia mengajar tarian dan pendidikan fizikal di Plainfield North High School selama empat tahun dan dikenali kerana popularitinya. Anak murid itu adalah junior di sekolah. Pasangan itu dijumpai dalam kereta di tempat parking di sebuah kedai  Kohl’s Illinois.
Blumenshine mengatakan kepada polis dia tahu remaja itu adalah seorang pelajar di Plainfield North High School, di mana dia telah menjadi guru tari dan sukan selama empat tahun .
“Orang di belakang separuh telanjang,” kata Ketua Polis Plainfield William Doster.

Polis melihat ada dua kenderaan diparking  jauh  dari kedai dan kenderaan lain Salah satunya adalah kosong dan salah satu kenderaan itu ada orang. Mereka melihat Blumenshine berada di kerusi pemandu  dengan remaja itu di belakang.

Pembantu Will County Negara Jaksa Maria Fillipitch mengatakan kedua-duanya mengaku bahawa mereka baru saja melakukan hubungan seks. Kondom diambil sebagai bukti dari kenderaan.
Kes gangguan  jenayah seksual adalah jenayah yang membolehkan pesalah dihukum 3-7 tahun penjara. Blumenshine belum berkahwin dan peguamnya mengatakan, dia tidak mempunyai sejarah jenayah.
Share this article :

+ comments + 1 comments

October 4, 2011 at 1:36 AM

BILA AIR DAH NAEK ATAS KEPALA MMG PAYAH UTK MGAWAL NAFSU SEKS.!!! PERKARA SEBEGINI SERING BERLELUASA DI BARAT, JGN INGAT KAT MALAYSIA XDE PULAK CUMA BLOM DPT DIKESAN., MARILAH KITA KUATKAN IMAN SUPAYA SETAN2 X MERASUK KITA.HUHU!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger