Label 10

Home » » 17SX !! SELAYANG !! URUTAN SEKS BERLELUASA D SELANGOR ?

17SX !! SELAYANG !! URUTAN SEKS BERLELUASA D SELANGOR ?

Written By AAKJ on Tuesday, October 11, 2011 | 10:59 PM


gambor hias..anwar ?

hiase


SELAYANG – Orang ramai mempertikaikan iklan haram terutama iklan urut yang disifatkan semakin berleluasa di tempat yang menjadi tumpuan awam.

Wakil penduduk dari Selayang Indah, Mohd Yusof Tukiman, 34, berkata, terbaru dia kesal tembok sebelah bawah jejambat ke Pasar Borong Selayang juga dijadikan tumpuan untuk iklan terbabit.

“Apa yang dimaksudkan oleh mereka dengan ‘Heaven Massage’ (urutan syurga), ‘Cheese Massage’ (urutan keju) ‘Happy Massage’ (urutan gembira) dan sebagainya kalau tidak khidmat urut batin yang boleh menjurus kepada aktiviti tidak sihat.

“Selain di sini, banyak kawasan tidak sepatutnya diletakkan iklan ini seperti di laluan jejambat Jalan Lingkaran Tengah 2 (MRR2) di Batu Caves, bawah jejambat jalan MRR2 dekat Kepong dan lain-lain,” katanya.

Menurutnya, perkara ini sepatutnya dipantau pihak berkuasa dengan segera mengambil tindakan menurunkan iklan haram berkenaan yang boleh dikhuatiri membawa masyarakat ke arah aktiviti tidak sihat.

Katanya, pemasangan iklan sedemikian juga di lokasi lain agak mencurigakan seperti di belakang lorong bangunan yang dapat dilihat seperti di kawasan Selayang Utama dan Wilayah Selayang.

“Saya cadangkan pihak berkuasa tempatan (PBT) perlu tubuhkan unit khusus untuk memadamkan iklan haram ini di sesuatu kawasan. Selain itu, pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) perlu uar-uarkan talian yang boleh dihubungi bagi melaporkan nombor iklan haram ini.

“Masalahnya apabila tindakan lambat diambil, tindakan mereka meletak iklan haram ini semakin menjadi-jadi apabila mereka merasa bebas berbuat demikian,” katanya.

SH
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger