Label 10

Home » » 16SX !!! UMMI HAFILDA BIARKAN AZWAN RAPAT DGN ANWAR ?!!!

16SX !!! UMMI HAFILDA BIARKAN AZWAN RAPAT DGN ANWAR ?!!!

Written By AAKJ on Tuesday, September 27, 2011 | 2:13 PM

DULU

Sebelum ini dah dengar kisah Azwan Ali sudah bertukar camp dari membela adiknya Ummi Hafilda dan kini sudah melompat membela Azmin Ali.

Perkara ini bermula lebih kurang bulan januari tahun ini ketika Awan kata buat malu bangsa pada Ummi. Baca blog PAS Pis Puss sini.

Sebabnya fulus ...

Programnya dah tak laku. Gaya pondannya dah buat penonton TV meluat. Dah dua tahun dengarnya Azwan Ali dah tidak ada job dari mana-mana TV. Matahari sudah naik dan bintang glamour Azwan dah tak laku.

SEBELUM INI

Nak balik jadi lawyer dah terlambat untuk mula balik. Kewangannya dah teruk sampai terpaksa meminjam dari ibunya.

Cara mudah yang sedia ada untuk menyeleisaikan masaalahnya adalah dengan menjual dirinya kepada Azmin Ali. Dipercayai Azmin sudah gula-gulakan Awan dengan kesediaan untuk keluar modal RM2 juta untuk Azwan buat filem. Pastilah wayang itu akan diselitkan unsur-unsur PKR dan keruntuhan moral dan kedurjanaan politik mereka.

Lompatlah Azwan demi kepala Agung. Buktinya tersiar di AIDC sini ....

Azwan Ali ‘Pose Maut’ Dengan Anwar Ya ?

Align Center
SEKARANG
AIDCNews – 26/09/11 – “Slm. Isu panas Today? AA pose maut ngan @anwaribrahim ya? Aminnnn”, twitter Azwan Ali kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mempamerkan foto mereka digambarkan ber’pose’ maut bersama.
“Lihat foto:pose mesra ha ha”, balas Anwar dalam twitternya kepada Azwan kira-kira satu jam yang lalu.
Azwan kata ‘pose maut’, tetapi Anwar kata ‘pose mesra’.

Sebelum ini, kira-kira 14 jam lalu, Azwan telah twitt Anwar bersama dengan foto mereka, “Slm. @anwaribrahim n Azwan Ali ! This 2 really Rocking the world ya! Aminnnn wt people say”, kata Azwan.
“Tq-good meetg”, balas Anwar yang memberitahu foto itu dirakam semasa program perjumpaan mereka.
Azwan Ali adalah personaliti tv merupakan adik kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan juga merupakan abang kepada Ummi Hafilda, saksi penting kes liwat I, bekas Timbalan Perdana Menteri, kira-kira 13 tahun lalu.
Ada mesej jelas ingin disampai oleh mereka dalam foto dan kata-kata di atas serta seolah-olah tersembunyi satu strategi baru yang dirangka bersama, bakal mereka lakukan selepas ini
Kalaulah Azwan tidak memondankan diri, lagi banyak dia boleh dapat dari Anwar yang sunyi. Anwar suka yang jenis lelaki jambu muka licin. Jenis lelaki lembut pondan-pondan, dia tak minat.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger