Label 10

Home » » wOO !! PAKAR AIR MANI ANWAR KATA " AIR MANI ITU SUDAH TAK BERAPA ELOK"..BELIAU RUJUK KPD AIR MANI ANWAR ??

wOO !! PAKAR AIR MANI ANWAR KATA " AIR MANI ITU SUDAH TAK BERAPA ELOK"..BELIAU RUJUK KPD AIR MANI ANWAR ??

Written By AAKJ on Wednesday, August 24, 2011 | 9:18 AM

hiase

Air Mani Milik Anwar ?

AIDCNews – 23/08/11 – “Pakar DNA yang dilantik oleh Anwar mengatakan air mani Anwar yang diambil dalam dubur Saiful selepas 56 jam bukanlah satu bahan bukti yang baik.. Kenyataan pakar DNA pilihan Anwar ini secara indirectlynya membuktikan penetrasi kemaluan Anwar ke dalam dubur Saiful memang berlaku. Terima kasih aussie. Makin terserlah kebenaran”, kata blogger GAP dalam posting terbarunya hari ini.

Blogger GAP mengulas kenyataan Profesor Madya Dr David Lawrence Noel Wells dari Australia, saksi ketiga pembelaan bagi pihak Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Menurut The Malaysia Insider, Dr Wells pakar forensik yang dibayar Anwar itu berkata spesimen sperma diambil dari bahagian dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan tidak boleh digunakan sebagai bahan bukti dalam kes liwat kerana keadaannya telah terjejas dan hanya diperoleh 56 jam selepas hubungan seks didakwa berlaku.

Bernama pula melaporkan, Dr Wells semasa diminta (peguam Anwar, Sankara Nair) menjelaskan sampel calitan yang diambil semasa Mohd Saiful mengadu mengenai serangan seksual, sama ada prosedur yang betul telah digunakan, Dr Wells berkata beliau tidak ragu-ragu dengan prosedur itu.
Bagaimanapun, beliau menegaskan penstoran calitan adalah penting bagi membuat profil DNA.

Beliau menjelaskan cara yang betul bagi menyimpan calitan selepas ia diambil adalah udara dalam bekas spesimen perlu dikeringkan atau dibekukan segera dan dihantar ke makmal secepat mungkin.
Menjawab soalan Nair sama ada dapat diterima, ia tiba di makmal hampir 43 jam selepas calitan diambil, Dr Wells berkata: “Ia sudah tentu tidak berapa elok”

TQANWARAIDC.COM
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger