Label 10

Home » » Saiful Syazani 7 tahun yang d bunuh "ustaz" pas celaka tidak d bela !! tuihhHH sial LAA !!

Saiful Syazani 7 tahun yang d bunuh "ustaz" pas celaka tidak d bela !! tuihhHH sial LAA !!

Written By AAKJ on Monday, August 1, 2011 | 5:48 PM


Anak saya diikat didera dan dihumban ke dinding bagai penjenayah berat oleh ustaz Pas di sekolah Agama milik penuh parti PAS itu. Begitulah cerita tentang kejadian oleh bapa mangsa, Saiful Sopfidee Marzuki, 34 bagaimana anaknya Saiful Syazani yang berumur baru 7 tahun didera sebegitu teruk hingga membawa maut.

Itulah kisahnya betapa teruknya ustaz Pas mendera dan membunuh kanak-kanak yang hanya berumaur 7 tahun



Kini kisah pembunuhan itu senyap sepi seolah-olah tidak ada apa yang berlaku pada kepimpinan Pas, Jika ini berlaku kepada pemimpin UMNO, saya menjangkakan sehingga kini demonstrasi belum habis dibuat.

Bagi Pas Saiful Syazani yang berumur baru 7 tidak penting daripada Teo Beng Hock kerana bezanya kes Teo mempunyai kaitan dengan DAP, iaitu parti yang 'memberi makan' kepada PAS.



Pas sanggup berguling-guling atas jalan semata-mata untuk mempertahankan mayat mendiang Teo Beng Hock. Nizar pula sanggup memegang lilin dan membongkok demi mayat Teo.

Tetapi bagi kes Saiful Syazani tiada apa pun tindakan yang diambil oleh Pas. Kejadian yang baru sahaja berlaku umpama sudah bertahun-tahun berlaku tidak seperti Teo Beng Hock seolah-olah baru semalam saja mampus

Inilah sikap 'double standard' yang diamalkan oleh Pas yang kononya parti yang memperjuangkan Islam untuk rakyat Malaysia

TQSUNGAIRAPAT
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger