Label 10

Home » » KES ANWAR TUTOH SAIPOL : YANG PENTING DAPAT TANGGUH !!!

KES ANWAR TUTOH SAIPOL : YANG PENTING DAPAT TANGGUH !!!

Written By AAKJ on Monday, August 8, 2011 | 3:16 PM


Pakar DNA Import Anwar Ibrahim


Hari ini kes liwat Anwar Ibrahim akan berlangsung yang mana kita smeua akan melihat satu lagi adengan Drama yang dipersembahkan oleh Anwar Ibrahim bersama sama barisan peguamnya melarikan diri dari tuduhan liwat yang Anwar hadapi.

Semua rakyat Malaysia tahu waktu ini proses perbicaraan kes Liwat sudah masuk ke tahap pembelaan yang mana Anwar Ibrahim diarahkan membela diri. Petikan akhbar :

16.5.2011 Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah pagi ini telah mengarahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membela diri di atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Hakim berkata, keterangan Mohd Saiful adalah saksi yang kredibel dan kejadian liwat itu benar-benar berlaku serta pihak pembela ketika soal balas gagal menunjukkan bahawa dakwaan liwat tidak boleh dibuktikan.
Hakim juga berkata kesemua tiga doktor telah memberikan keterangan secara positif dan memutuskan ada elemen peneterasi.
“Berdasarkan bukti, saya dapati ada kes prima facie terhadap tertuduh dan arahkannya untuk mempertahankan diri,”


Anwar Ibrahim di Kondo Lokasi Liwat Berlaku
 
ANALISIS GOMO :
Dalam hal ini masih ada rakyat yang percaya dengan momokan anwar Ibrahim bahawa beliau tidak bersalah. Gomo tidak menyalahkan rakyat Malaysia yang tidak mempercayai bahawa Anwar Ibrahim meliwat namun demi kebenaran dan keadilan buat Anwar Ibrahim sendiri beliau mestilah membela diri dan memastikan bahawa pembelaan nya kali ini menampilkan segala Saksi ALibi, Bukti yang ada dalam menyelamatkan beliau.

Harus kita ingat DNA Anwar Ibrahim iaitu Air Mani telah ditemui dalam dubur saiful Bukhari dan ianya telah disahkan oleh pakar forensik tampa sebarang keraguan yang munasabah sama sekali. Dan sepanjang bukti Forensik dibentangkan di Mahkamah pihak Pembelaan Anwar Ibrahim TIDAK sama sekali meyangkal bukti yang dipamerkan.

Jadi untuk 8 Ogos ini ANwar Ibrahim sewajarnya menampilkan dua pakar Forensik yang diimportnya dari Luar negara bagi menafikan air mani yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari bukan miliknya.

Petikan Akhbar: 17 Febuari 2010

Datuk Seri Anwar Ibrahim melantik tiga pakar masing-masing seorang yang mempunyai kepakaran DNA dan dua yang lain dari bidang forensik untuk membantunya dalam kes liwat kedua dihadapi sekarang.
Pakar DNA dilantik beliau ialah Dr Brian McDonald dari Sydney, Australia.
Pakar-pakar forensik pula terdiri daripada Prof. Dr C Damodaran dari Chennai, India dan Prof Madya Dr David Wells dari Melbourne, Australia.

“Pasukan peguam dan Datuk Seri Anwar telah memutuskan untuk mendapatkan khidmat tiga pakar ini.


Namun sejauh mana peranan mereka ini tidak dapat dipastikan kerana sehingga ke saat ini tidak ada satu pun pembelaan mahupun bukti yang menyokong bahawa DNA yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari bukan milik ANwar Ibrahim.Malah lebih memalukan lagi ketiga tiga Pakar Forensik hebat ini tidak sekalipun dipanggil untuk memberikan keterangan didalam perbicaraan kes Liwat yang berjalan.

Dalam pembelaan diri Anwar Ibrahim ini seharusnya beliau menggunakan peluang yang ada dengan menampilkan ketiga tiga Pakar Forensik ini dan mengeluarkan segala Bukti, Hujah ataupun apa sahaja yang diperlukan bagi menafikan Air Mani dalam Dubur Saiful bukan miliknya.

Namun kekecewaan kepada kita semua apabila kita mengetahui tidak seorang pun dari ketiga tiga Pakar Forensik ini dipanggil sebagai SAKSI ALIBI Anwar Ibrahim dalam pembelaan diri yang akan bejalan hari ini. Ketiag tiga mereka tidak tersenarai langsung.

Bagaimana Anwar Ibrahim hendak menafikan bahawa Air Mani dalam Dubur Saiful Bukhari itu bukan miliknya jikalau beliau sendiri tidak menampilkan saksi Pakar Forensik bagi membela dirinya?

Ini lah sebenarnya yang Rakyat Malaysia perlu tahu dan sedar bahawa Anwar Ibrahim yang telah diberi peluang dalam membela diri telah GAGAL membela dirinya sebaik mungkin kerana beliau lebih berminat dengan REKAYASA dan CERITA PALSU bahawa Kes Liwat ini adalah Konspirasi yang melibatkan Dato Seri Najib dan Datin Seri Rosmah.

Mengapa Anwar Ibrahim ingin Sapina keatas Najib Razak dan Rosmah Mansur sedangkan Tiga orang Pakar Forensik yang akan menyelamatkan beliau menafikan DNA Air Mani dalam Dubur Saiful Bukhari bukan miliknya tidak dipanggil?


Hakikatnya

Apakah Najib Razak dan Rosmah Mansur yang meletakkan Air Mani Anwar Ibrahim ke dalam Dubur Saiful Bukhari sehinggakan Anwar Ibrahim perlu mengheret Najib Razak dan Rosmah Mansur kedalam perbicaraan Kes Liwat ini?


"Anwar Ibrahim sedap sedap Balun Jubor Saiful Bukhari yang jadi mangsa kena tanggung knikmatan beliau menutoh adalah
Najib Razak dan Rosmah Mansur"


3 Pakar DNA Pilihan Anwar
KLIK DISINI

yooO...Anwar Ibrahim akan terus menyerang Najib dan Rosmah...percayalah


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger