Label 10

Home » » GEMPAR !! PADERI BENJAMIN TAIK ADALAH RAKYAT KELANTAN !!? MAMPOSS LA PAS CELAKA !! part 1

GEMPAR !! PADERI BENJAMIN TAIK ADALAH RAKYAT KELANTAN !!? MAMPOSS LA PAS CELAKA !! part 1

Written By AAKJ on Saturday, August 20, 2011 | 1:36 PM


Pendedahan Skrewkuat akan identiti paderi Melayu yang mulutnya lancang menghina ugama Islam rupanya MOHD BADROL NIZAM MOHD REDZO dari Kelantan dan penuntut Sekolah Yayya Petra di Kuala Krai, Kelantan. Baca sini dan sini

Kini PAS membela gereja yang memurtadkan orang Islam.

Maka dengan demikian, Benjamin Stephen yang dalam khutbah biadapnya di sini, sini dan sini adalah hasil kebanggaan dan produk Kelantan bawah pentadbniran Nik Aziz yang mulut pun sama cilako..



Syabas PAS!
Share this article :

+ comments + 1 comments

September 6, 2011 at 7:52 PM

ilek der.. nik aziz tak salah, aku bukan politik punya orang tapi dari pandangan aku tak elok kita katanik aziz gitu. PAS pun tak leh di salahkan tp salahkan lah org yg guna nama PAS utk kepentingan diri sendiri mcm UMNO jugak. org politik ni susah nak cari yg ikhlas... isu somalia pun dia amek kesempatan nak nama. ni pandangan aku jer ye.. yg nyata aku bukan ahli PAS tapi tak kutok PAS sebab parti adalah ideologi seseorg shj., lepas election kita jgn kira sapa menang yg penting MELAYU adalah MELAYU jgn di pecah belahkan MELAYU. maaf klu silap pandangan.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger