Label 10

Home » » ANALISIS KES ANWAR TUTOH JUBO JANTAN !! DOKTOR PUSRAWI KALUT ??!

ANALISIS KES ANWAR TUTOH JUBO JANTAN !! DOKTOR PUSRAWI KALUT ??!

Written By AAKJ on Wednesday, August 24, 2011 | 5:02 PM




23 Ogos 2011, Dr Mohd Osman Abdul Hamid bekas doktor Hospital Pusrawi yang hadir sebagai saksi dalam kes liwat Anwar Ibrahim. Dr Osman mula memberi keterangan pada jam 9.16 pagi. Bila disoal balas mengapa Dr Osman tidak bertanya kenapa Saiful sakit anus, penjelasan yang diberikan oleh Dr Osman adalah kurang menyakinkan. Suara perlahan dan kelihatan tergagap-gagap menjawab pertanyaan. Benarkah Dr Osman periksa Saiful?
Beberapa kemusykilan pada laporan yang didakwa diperiksa oleh Dr Osman (baca sini).

Pada 31 Julai 2008, Dr. Kamaruddin Ahmad (Pengarah Perubatan Hospital Pusrawi) telah membuat satu kenyataan dalam Buletin Utama TV3 yang memberitahu Dr. Muhamad Osman hanyalah doktor biasa dan beliau hanya menasihatkan pesakit. Malah laporan sodomi dua halaman yang disebarkan juga dinafikan oleh Pusrawi.

Dr. Kamaruddin menjelaskan, dari segi amalan kedoktoran, pemeriksaan mana-mana kes berkaitan liwat perlu dijalankan oleh doktor pakar kerana ia tidak boleh ditentukan melalui kesan luaran saja. Ini bermakna laporan oleh Dr Muhammad Osman kurang kredibiiltinya disebabkan beliau hanyalah doktor biasa sahaja bukan doktor pakar. Watak Dr Osman hadir untuk divert isu liwat ketika ianya mulai panas, kemudian Anwar arahkan pula Wan Azizah kosongkan kerusi Permatang Pauh untuk sekali lagi alih isu liwatnya. Dr Osman sendiri tidak sangka beliau boleh hadir ke mahkamah untuk jadi saksi(baca sini).

Laporan Dr Osman adalah palsu berbanding Laporan Hospital Kuala Lumpur (baca sini)

Dr Osman juga mengakui memberi satu salinan kepada wakil Anwar Ibrahim yang dikatakan meliwat Saiful. Kemudian laporan itu dikatakan telah diubahsuai. Persoalannya sekarang kenapa Dr. Osman menyerahkan laporan mangsa ke pada pemangsa? (baca sini) Apakah Dr. Osman mempunyai rangkaian sahabat dengan Anwar Ibrahim? Oh ya, Dr Osman juga pernah gunakan taktik Anwar iaitu melarikan diri bila kes ini disebut. Anwar lari ke kedutaan Turki, Dr Osman lari ke mana?
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger