Label 10

Home » » 17SX !! UMUR 96 TAHUN MASIH BERZINA DGN SUAMI ORANG !!

17SX !! UMUR 96 TAHUN MASIH BERZINA DGN SUAMI ORANG !!

Written By AAKJ on Saturday, August 6, 2011 | 3:08 PM


Walaupun usianya sudah menginjak 96 tahun, nenek tua ini dikatakan masih aktif menerima pelanggan walaupun kini jumlahnya tidak seramai ketika dia masih muda. Dalam seminggu, nenek ini masih menerima beberapa tempahan pelanggan dan para pelanggan itu rata-ratanya  berusia antara 29 hingga 92 tahun. 

Kini dia menetap di Las Vegas, Amerika Syarikat setelah berpindah dari rumahnya di London. 

Dalam perjalanan hidupnya, Cooper dikatakan pernah bertaubat untuk tidak menjadi pelacur dan tidak menerima pelanggan selama 5 tahun. Namun kerana ditinggalkan oleh anak perempuannya sendiri dan dia pula hidup tidak menentu, Cooper kembali ke profesion pelacuran yang pernah dilakukannya sehinggalah kini.

Walaupun sudah tua, dikatakan wanita bertaraf nenek ini masih memiliki bentuk badan yang menawan. Dia dikatakan memiliki payudara yang berukuran besar walaupun tubuhnya sudah kurus. 

Milly Cooper ketika berusia 27 tahun, di London
Pernah bekerja sebagai penari
Salah satu tempat mencari pelanggan ketika di London

 

Sedikit info tambahan yang dikorek dari akhbar Dailymail, Cooper mengenakan tarif booking sekitar 800 Poundsterling atau sekitar  4000 ringgit untuk satu pelanggan. Dan rata-rata dalam satu tahun, dia masih berupaya untuk mengumpul sejumlah 50 ribu Poundsterling untuk perkhidmatannya- haha, hebat jugak ye orang tua bangka ni...!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger