Label 10

Home » » AHLI DAP KELUAR PARTI..."MAAFKAN SAYA MELAYU..."

AHLI DAP KELUAR PARTI..."MAAFKAN SAYA MELAYU..."

Written By AAKJ on Monday, July 25, 2011 | 10:32 AM


"Saya nak minta maaf kepada seluruh rakyat khususnya rakyat yang beragama Islam atas keterlanjuran masuk DAP.Saya kesal kerana menyertai parti cauvanis ini.Bagi menebus kesalahan, saya mahu berjuang dalam PERKASA bagi memberitahu rakyat terutama orang melayu tentang apa yang DAP telah dan akan ...lakukan terhadap mereka".

Mohamed Razali Abdul Rahman, 42 bekas ahli DAP merancang untuk mengadakan majlis penerangan bersama PERKASA bagi membongkar satu persatu "rahsia" DAP.

"Slogan demokrasi yang mereka laungkan selama ini hanyalah omong kosong.Mereka cuma pandai bersandiwara.Mereka ada agenda sendiri yang orang Melayu tidak tahu",ujarnya.

Beliau membuat laporan polis ekoran Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi menganjurkan satu MAJLIS PERTEMUAN TERTUTUP PADERI-PADER DARI SELURUH NEGARA yang turut BERIKRAR untuk menjadikan KRISTIAN sebagai AGAMA RASMI PERSEKUTUAN sekaligus melantik PERDANA MENTERI dalam kalangan PENGANUT AGAMA itu.

p/s: Faruq Ghozi ingin mewakili PERKASA Parlimen Seputeh, Kuala Lumpur mengucapkan tahniah kepada PERKASA Pulau Pinang dibawah YDP Datuk Ahmad Saad diatas kelancaran Mesyuarat Khas Tahunan PERKASA Pulau Pinang.

Tahniah juga diucapkan kepada saudara Mohamad Razali Abdul Rahman bekas ahli DAP dan alhamdunillah beliau telah kembali kepada pangkal jalan.Semoga ALLAH SWT merahmati beliau dan semoga peristiwa ini (beliau keluar ahli daripada DAP) menjadi pengajaran besar kepada orang-orang melayu sendiri.
Share this article :

+ comments + 1 comments

July 25, 2011 at 10:52 AM

alhamdulillah..im x phm nape org Melayu islam boleh join DAP...kembalilah ke pangkat jalan

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger