Label 10

Home » » REFRESH !..BERSIH..!! GURU D KELANTAN CABUL ANAK MURID !!

REFRESH !..BERSIH..!! GURU D KELANTAN CABUL ANAK MURID !!

Written By AAKJ on Sunday, June 19, 2011 | 11:39 PM


Akibat cuba merogol anak muridnya berumur 15 tahun empat tahun lalu, seorang guru Bahasa Inggeris berusia 54 tahun dipenjara lapan tahun oleh Mahkamah Sesyen di Kota Bharu, hari ini.

Hakim Zainal L. Salleh turut menjatuhkan hukuman lima tahun penjara ke atas tertuduh, Nasir Abd. Rahman kerana cuba mencabul kehormatan anak muridnya itu dan tiga tahun lagi atas kesalahan memiliki gambar lucah yang disimpan dalam telefon bimbit dan komputer ribanya.Beliau bagaimanapun memerintahkan kesemua hukuman itu dijalankan serentak. Ini bermakna, tertuduh hanya menjalani hukuman penjara selama lapan tahun.

"Sebagai seorang pendidik, kamu telah lakukan perbuatan jijik terhadap anak murid kamu. Kamu didapati bersalah dan hukuman perlu setimpal dengan apa yang dilakukan agar dapat menyampaikan mesej kepada masyarakat. Bagaimanapun saya setuju untuk hukuman berjalan secara serentak," kata Zainal dalam penghakimannya

Nota : Kerajaan PAS Kelantan bukan sahaja gagal dalam pemerintahan malah gagal mencorak nilai Islam di dalam jiwa rakyatnya. Pas memang  loser! Jadi apa gunanya memilih PAS jika cara hidup Islam tetap tidak mereka terapkan!

Adakah dengan mengundi PAS, kita melakukan perkara terkutuk pun akan masuk syurga seperti mana Nik Ajis pernah mengampun dosa salah seorang ADUN di Kelantan yang berzina.

Rosaklah Islam dicampurkan dengan PAS Al-Sesat!


TQTAMINGSARI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 28, 2011 at 4:03 AM

ak nk tengok sangat2 orang sana dr kecil hingga ke tua jaga aurat mereka..
make it happen ~

March 28, 2012 at 11:51 PM

Sokonglah bersih 3.0-Pasti bersih eee

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger