Label 10

Home » » LAPORAN POLIS TERHADAP FACEBOOKER ANJING KURAP HARAPAN TAIK !!!!

LAPORAN POLIS TERHADAP FACEBOOKER ANJING KURAP HARAPAN TAIK !!!!

Written By AAKJ on Wednesday, June 1, 2011 | 10:21 PM

 

Saya bukan PAS Beruk.

01 Jun 2011 4:47PM
KUALA LUMPUR - Salah seorang mangsa ugutan politik hari ini membuat laporan polis berkenaan soal keselamatan diri beliau sekeluarga.
Shamsul Azra Mohd Hussain menyatakan pendirian bahawa beliau telah dituduh seorang facebooker yang mengguna nama samaran 'PAS Beruk' dan diserang oleh penyokong-penyokong PAS. Beliau menafikan sekeras-kerasnya bahawa dirinya merupakan individu seperti yang didakwa.
Beliau juga ingin memastikan facebooker Harapan Rakyat tidak melakukan insiden-insiden yang mengugat nyawa beliau, isteri dan anak-anak kerana telah berani menangkap gambar rumah beliau dan menghantar pelbagai ugutan-ugutan yang mencurigakan.
Shamsul Azra dalam pada itu menyatakan rasa kesal dengan sikap penyokong-penyokong PAS terutamanya facebooker Harapan Rakyat yang tanpa sebarang bukti yang jelas menggunakan taktik-taktik kotor terhadap beliau, yang langsung tidak mengetahui apatah lagi mengaku diri beliau sebagai facebooker yang didakwa.
Ini merupakan sikap yang dianggap beliau tidak profesional dan tidak mengikut saluran yang betul dalam mengenalpasti individu yang dikatakan beliau sebagai musuh politik. Shamsul sekali lagi mendesak agar facebooker Harapan Rakyat dan rakan-rakan facebooker seangkatan beliau menghentikan serta merta tuduhan palsu ke atas beliau.
Jika benar facebooker Harapan Rakyat tidak berpuas hati dengan individu yang didakwa beliau sebagai PAS Beruk, beliau sewajarnya tampil membuat laporan polis dan bukannya menuding jari sesuka hati dan menjadikan beliau sebagai mangsa pertelingkahan politik melampau yang sudah pasti diamalkan kumpulan mereka.
Laporan polis telah diserahkan kepada pihak Polis pada jam 4 petang di Balai Polis Dang Wangi, Kuala Lumpur.












 
tqklpos
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger