Label 10

Home » » gempARR !!! Bekas Pengarah Urusan UDA Holdings Tuntut Syarat GILA ??

gempARR !!! Bekas Pengarah Urusan UDA Holdings Tuntut Syarat GILA ??

Written By AAKJ on Monday, June 6, 2011 | 8:14 PM

 


Datuk Jaafar Abu Hassan
Cerita dalam akhbar macam sedap di dengar bagi satu pihak namun bagi satu pihak lain nampak ianya dah semacam propaganda nak menjatuhkan apa yang di usahakan dalam memajukan UDA Holdings. Itu lah yang Gomo dapat nilaikan mengenai berita perletakkan jawatan managing Derector Uda Holdings Datuk Jaafar Abu Hassan.

memetik Laporan Akhbar menyatakan:

"KUALA LUMPUR: UDA Holdings Bhd. (UDA) yang sedang menerima ‘serangan’ bertubi-tubi daripada pelbagai pihak, pada Rabu digemparkan pula dengan peletakan jawatan Pengarah Urusannya, Datuk Jaafar Abu Hassan selepas enam tahun menerajui agensi itu.

Jaafar dipercayai telah menghantar surat peletakan jawatannya Isnin lalu, sehari sebelum mesyuarat Lembaga Pengarah pada Selasa, lapor Utusan Malaysia .

Beliau dipercayai berbuat demikian atas pilihan sendiri kerana sebab-sebab dalaman dan peletakan jawatan beliau sudah diterima oleh Lembaga Pengarah.
Malah, peletakan jawatan beliau juga disahkan bukan kerana mendapat tawaran daripada mana-mana organisasi.

Utusan Malaysia gagal mendapatkan pengesahan berhubung perkara tersebut.
Sumber berkata, setakat ini UDA tidak berhasrat membuat pengumuman peletakan jawatan Jaafar dan tidak menolak kemungkinan ia akan diumumkan oleh Kementerian Kewangan dalam tempoh terdekat ini.
Ini kerana, pelantikan Jaafar dibuat oleh Kementerian Kewangan."

Sumber Utusan Malaysia.

Mengikut dari laporan ianya berpunca dari isu tanah di Pudu yang akan di bangunkan oleh Syarikat Negara China dan ianya juga memberi kesan kepada UDA Holdings dalam isu ini. Kebenarannya?

Di atas ini merupakan Syarat Syarat yang telah di TETAP kan oleh Datuk Jaafar ketika menghantar surat perletakkan Jawatannya. Dan perletakkan jawatan nya bukan lah kerana kepincangkan dalam struktur UDA sebaliknya adalah kerana TEMBELANG NYA SUDAH PECAH!!!

Dan untuk makluman Datuk Jaafar sebenarnya telah di arahkan untuk melatkkan Jawatan dan bukan kerana Beliau yang ingin Meletakkan Jawatan pengarah Urusan Uda Holdings. Sebab itu lah Syarat Syarat nya tak masuk akal sama sekali.
 
BERITA PENUH D SINI http://www.papagomo.com/
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger