Label 10

Home » » AYAH BACA KHUTBAH SOKONG ANWAR SEBAB ANAKNYA "TEH BOY" BARU ??

AYAH BACA KHUTBAH SOKONG ANWAR SEBAB ANAKNYA "TEH BOY" BARU ??

Written By AAKJ on Monday, June 13, 2011 | 9:11 AM

Anak Gadis Syahren


1. Khutbah fuckutan dibaca oleh Syahren b Iberahim PAS/PKR di masjid Nahdhah Al-Islam Sek.18, Shah Alam. Dan betullah sebagaimana blog Penenbak-tepat katakan. Semenjak fuckutan take-over Selangor masjid nee tak pernah lekang dgn peceramah maki hamun, putar dan spin, fitnah-mefitnah ummah sendiri (kalau bangsa/agama asing tak mengapa), menabur janji palsu oleh ularmak berpankat PHD (penyakit hasad dengki) ini. Dan text khutbah berkenaan Qazaf ini telah beberapa kali dibaca dikhutbah Jumaat dimasjid ini.




2. Sekarang mana2 pompuan yang mengadung/melahir anak sebelum menikah boleh dikotogeri tidak berzina kerana tiada 4 orang saksi semasa perbuatan zina dilakukan jadi boleh dikira halal lah anak luar nikah jika menurut hukum hakam PAS dan lelaki yang melakukan tidak boleh diambil apa-apa tindakan kerana tiada 4 orang saksi. Sehidup saya tak pernah kes-kes sebegini yang pernah mendakwa dilihat oleh 4 orang saksi, kalau ada beritahu saya di akhbar mana. Yang anehnya Dato Eskay berada ditempat kejadian itu tak diambil kira langsong - itulah keparat dan anjing2 Pas yg bertopengkan Islam. Saya kira tak lama lagi atas nama kebesaran Allah akan berlaku kepada anak2 dara orang2 Pas mengadung anak luar nikah secara beramai-ramai..........lepas tuu lu fikir la sendiri! Ini telah terbukti dimana Anuar sibuk mengata pandi-kutti tapi tepalek diri sendiri terjadi BABI - Bro Anuar Bib Iberahim atau Bapak Anuar Bin Iberahim atau Pandi Kutti Reformasi/Raakyat



3. Dulu PAS pernah berkata UMNO yg besengkokol dalam BN adalah kafir dan tak Islamic dan PAS hanya menyendiri dalam perjuangan politiknya. Nah sekarang PAS besengkokol dgn kapir harbi DAP yg tak pernah iktiraf Islam & Kedaulatan/Ketuanan melayu. Ini adalah pentada jelas dari Yg Maha Kuasa Allah mendatangkan bala kepada pehak2 ini (PAS) yg selalu mencaci seranah, keluar fatwa yg bukan-bukan dan yang paling hina adalah masuk/pangkah PAS atau sembahyang bersama NikAjis masuk shurga ini adalah setaraf mana-mana agama Islam yang sesat. Dan ditambah pula tiap2 markas PAS ada gambar besar NikAjis & Hadi sepertimana penganut syiah dan begitu juga mana-mana agama Islam yang sesat.



4. Manakala DAP dan LGE penuh dgn agendanya untuk menghapus kepadatan melayu di Pulau Pinang sepertimana yg dilakukan di Singapura sebaik saja keluar dari Malaysia dgn pelbagai cara. Selepas itu di Singapura semua masjid wakaf dihapuskan dan di Pulai Pinang masjid diperoakperanda oleh DAP secara halus. Lepas itu di Singapura keutaman bahasa Cina (Mandarin) diutamakan berselindung di sebalik bahasa Inggeris. Dan begitulah juga akan berlaku agaknya di Pulau Pinang nanti.

Emel Kiriman Mohd Rahimi Abd Ghani MELALUI PAPAGOMO
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger