Label 10

Home » » KALID GAGAP TAK LAYAK JADI MB SELANGOR !!!

KALID GAGAP TAK LAYAK JADI MB SELANGOR !!!

Written By AAKJ on Saturday, March 19, 2011 | 2:21 AM



SIRI MENILAI PRESTASI PAKATAN HARAM JADAH !!! SIRI 1
MP Wangsa Maju yang dah keluar PKR, Wee Choo Keong pernah mendedahkan 2 individu penting yang didakwa terlibat dalam kes pasir di Selangor. Salah seorangnya adalah pemilik syarikat Sungai Rambai Angkut Sdn Bh Datuk Tan Chin  Huat yang mendapat tender membeli pasir dari KSSB. Aku nak betulkan kenyataan dari Utusan. Sungai Rambai Angkut bukan mendapat tender tapi dilantik secara terus oleh KSSB untuk mendapatkan harga istimewa dalam pembelian pasir.
Ini adalah surat balasan daripada Sungai Rambai Angkut kepada KSSB mengatakan penghargaan kepada KSSB kerana diberi rebet istimewa dalam pembelian pasir. Diskaun yang diberikan bukanlah RM.30 sen tetapi sebanyak RM0.70 sen seperti tertera di dalam surat tersebut.Dalam masa yang sama Sungai Rambai Angkut juga menyatakan bahawa KSSB wajib memberikan harga istimewa kepada mereka berbanding orang lain tanpa alasan yang kukuh.
Kalau dikira alasan mereka membeli pasir dalam jumlah yang banyak, aku yakin banyak lagi syarikat yang membeli pasir dalam kuantiti yang banyak daripada KSSB.Aku tak salahkan Sungai Rambai Angkut dalam keistimewaan ini.
Sebagai syarikat yang berniaga ini adalah peluang terbaik kepada mereka.Apa yang aku persoalkan adalah adakah ada kemungkinan berlaku salah guna kuasa di dalam KSSB sehinggakan Sungai Rambai Angkut diberi keistimewaan seperti ini berbanding syarikat lain.Mengikut sumber hanya 2 syarikat diberi keistimewaan seperti ini iaitu Sungai Rambai Angkut dan juga LCE.Malangnya LCE tidak diberi harga yang sama dengan Sungai Rambai Angkut.
APA KERJA MANGKOK2 JAMBAN TAIK NI SEBENARNYA ?? NAK RANAPKAN SELANGOR ??
3 TAHUN SUDAH BERLALU..APA YANG ADA D SELANGOR ?? APA PUOK PAKATAN HARAM JADAH SUMBANG KAT RAKYAT..LANGKAH SUMBANG ADALAH. BERAPA MASJID D BINA ? BERAPA RAMAI RAKYAT MISKIN TERBELA?
YANG PASTI KUIL HINDU BANYAKLAH YG D BINA, BUKAN ISU TAK BOLEH BINA TAPI BANYAK MANA LAGI YANG NAK D BINA ? DALAM AJARAN HINDU MANA ADA "QARIAH'..MANA ADA JUMAAT ??
HAHAHA MUAKIKIKI APA YANG MEREKA NI BUAT UTK SELANGOR ???
KAUT KAUT KAUT !!!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger