Label 10

Home » » FOTO !! JENTERA CYBER DAP BERKURSUS !! GUNA "BUKU PANDUAN MANUAL YAHUDI?"...

FOTO !! JENTERA CYBER DAP BERKURSUS !! GUNA "BUKU PANDUAN MANUAL YAHUDI?"...

Written By AAKJ on Sunday, March 18, 2012 | 10:00 AM

 

Nampaknya makin ramai cybertrooper dap d asuh..mereka d doktrin..mereka d ajar bagaimana nak serang kerajaan BN tanpa henti..

Persoalannya duit siapa yang mereka guna untuk tujuan ini ? Duit kerajaan Negeri Penang ? duit rakyat ? duit yahudi yang bapak pelacor salurkan ? duit parti ? kaya ke dap sampai mampu buat kursus cybertrooper tanpa henti ? aakj tanya je ni guan eng..

Pendedahan aakj dan sahabat-sahabat blogger yang lain dan juga pemimpin-pemimpin BN sebelum ini tentang bagaimana bapak pelacor, anwar sanggup bergurukan yahudi dan merangkak meminta sedekah dari dana yahudi hanya semata-mata nak capai cita-citanya yang amat merbahaya pada rakyat !

Malah Yb Zul sendiri dengan berani mendedahkan dana yahudi d guna untuk hancurkan BN, Yb Zin juga mendedahkan buku manual karya yahudi d guna seawal tahun 2004 demi nak huru harakan rakyat..nak hancurkan demokrasi yang d bina selama ini...






foto dari sahabat facebook aakj ;


Cybertroopers DAP sedang berkonvensyen di Penang.... Dahsyat! Pic ni ditwit oleh Zairil KhirJohari (anak angkat Guan Eng)
 






Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger