Label 10

Home » » FOTO TERBARU !! LELAKI D ARAK BERBOGEL SELEPAS D TANGKAP DENGAN BINI ORANG JAM 3 AM !! BAHALOL !!

FOTO TERBARU !! LELAKI D ARAK BERBOGEL SELEPAS D TANGKAP DENGAN BINI ORANG JAM 3 AM !! BAHALOL !!

Written By AAKJ on Saturday, March 17, 2012 | 11:01 PM



Seorang lelaki dari telah ditangkap ketika melakukan hubungan sumbang dengan isteri orang. Kebetulan si suami memasang perangkap berjaya menangkap mereka berdua. 

Si suami yang mengamuk macam orang gila membuatkan orang kampung pergi menenangkannya.

Setelah diterangkan bahawa lelaki yang dipukulnya ialah perosak bini orang.. penduduk kampung turut mengamuk. Lantas lelaki diiikat dan di arak ke balai polis dengan hanya berseluar dalam..

TQBLOGLUCU



AAKJ ; KALAU PUOK TOLOL D TANGKAP MAKA MEREKA BERUSAHA MENYALAHKAN ORANG LAIN !! DIA YANG ATURKAN PERTEMUAN DENGAN BINI ORANG JAM 3 AM..UMNO PULA D SALAHKAN HUAAAAA


KES PUOK TOLOL YANG D TANGKAP..MENANG KERANA SILAP TEKNIKAL PUN ADA ;


 

 
detail ;

Mat Sabu cakap " Normah masuk kedalam bilik tak sampai 5 minit, sudah ada serbuan"

Persoalannya:

Bolehkah Ustaz Mat Sabu berdua2an didalam bilik hotel dengan wanita yang bukan muhrimnya dalam sebuat bilik hotel walaupun selama5 minit?

Apakah yang dilakukan oleh Mat sabu dan Normah sehingga terpaksa menanggalkan kain tudung cincin dan jam tangannya ditanggalkan?

Adakah situasi dimana Mat Sabu dan Normah didapati bersekedudukan dalam keadaan sunyi lagi tersembunyi dalam keadaan sebahagian pakaian tertanggal itu halal?

sumber ;  


 
detail ;


 


Persoalan mengapa Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron enggan membuat laporan polis walaupun mendakwa 20 orang membelasahnya ketika ditangkap khalwat di sebuah hotel di Pantai Balok di sini kelmarin terjawab apabila siasatan pihak hotel itu mendapati dakwaan dia dipukul tidak benar. 





Yang kes pelanggan pelacor ni nak takrif sebagai apa yaa ?




detail ;


LIHAT DGN MATA HATI 


Makin lama makin Allah tunjukkan siapa sebenar Anwar
Kita kena yakin bahawa ini semua PETUNJUK dari Allah swt 

Share this article :

+ comments + 1 comments

March 18, 2012 at 7:58 AM

betul tu,lama dah tak dengar PAS buat sembahyang hajat perdana supaya Allah tunjuk kebenaran.Mari kita seru semua umat islam supaya mengadakan sembahyang hajat supaya Allah tunjukkan kebenaran,bertujuan membela Al Syeikh Anuwar bin Ibrahim.Sekarang Anuwar di fitnah,di aniaya oleh UMNO. Mari PAS PKR UMNO sama sama mengadakan sembahyang hajat memohon kepada Allah supaya hancurkan kemungkaran,dan tegak kan kebenaran dan mohon pada Allah supaya PM malaysia adalah dari manusia yang baik baik. Insya Allah

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger