Sunday, March 18, 2012

FOTO !! JENTERA CYBER DAP BERKURSUS !! GUNA "BUKU PANDUAN MANUAL YAHUDI?"...

 

Nampaknya makin ramai cybertrooper dap d asuh..mereka d doktrin..mereka d ajar bagaimana nak serang kerajaan BN tanpa henti..

Persoalannya duit siapa yang mereka guna untuk tujuan ini ? Duit kerajaan Negeri Penang ? duit rakyat ? duit yahudi yang bapak pelacor salurkan ? duit parti ? kaya ke dap sampai mampu buat kursus cybertrooper tanpa henti ? aakj tanya je ni guan eng..

Pendedahan aakj dan sahabat-sahabat blogger yang lain dan juga pemimpin-pemimpin BN sebelum ini tentang bagaimana bapak pelacor, anwar sanggup bergurukan yahudi dan merangkak meminta sedekah dari dana yahudi hanya semata-mata nak capai cita-citanya yang amat merbahaya pada rakyat !

Malah Yb Zul sendiri dengan berani mendedahkan dana yahudi d guna untuk hancurkan BN, Yb Zin juga mendedahkan buku manual karya yahudi d guna seawal tahun 2004 demi nak huru harakan rakyat..nak hancurkan demokrasi yang d bina selama ini...






foto dari sahabat facebook aakj ;


Cybertroopers DAP sedang berkonvensyen di Penang.... Dahsyat! Pic ni ditwit oleh Zairil KhirJohari (anak angkat Guan Eng)
 






No comments:

Post a Comment