Label 10

Home » , , » Video Lucah Nurul Izzah !! Sahabat baik Anwar Sudah Tengok !!

Video Lucah Nurul Izzah !! Sahabat baik Anwar Sudah Tengok !!

Written By AAKJ on Tuesday, March 26, 2013 | 5:30 PM



adehhHH gilOOO ni...!! ada sungguh ke..wooo mana..mana..hahahah mampusss..Saifuddin Nasution sendiri yang mengaku dia tengok..adehhh tengok tu agak-agak basah tak sendi hahaha opsss sendi pulop..hahahah abg non punya bersendi..bengkok hahaha tuiiiiHHH !!

Mehh baca SINI..muka nak sama dah kat atas tu..adehhh gambar sapa tu..
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
March 26, 2013 at 6:09 PM

Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain (sapatu?) dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah , ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.
“Saya tidak tahu siapa mereka (tadi kata tahu agen umno-BN) tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini. Saifuddin tidak menyatakan permintaan atau sebab mengapa agen tersebut membenarkan beliau untuk menonton video (sebab nanti piker kemudian), disiarkan di dalam kereta tetapi mengulangi ia adalah ugutan biasa untuk memusnahkan karier politik mereka yang disiarkan menuju pilihan raya umum.
Silakan jika ingin terus melakukan dan menyebarkan video fitnah tersebut. Ia bakal mempercepatkan UMNO BN lingkup.( kalau dah tahu sapa yang nak tengok BN lingkup dengan cara fitnah ini dialah yang melakukannya)

March 28, 2013 at 10:46 PM

sekali tengok cam Maggie Cheung (artis Hongkong) pulak

Anonymous
April 12, 2013 at 10:39 PM

NERAKA JAHANAMLAH TEMPAT MEREKA YG MEMBUAT FITNAH GILA INI!!! GILA SEKS GILA BENGONGGG..INGAT ORANG MELAYU SUKA BERITA MACAM NI???? PERGI MASUK HUTAN LAGI BAGUS

April 20, 2013 at 8:10 AM

Mmg gaya pipi xsama ngn izzah.huhu..nauzubillah.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger