Label 10

Home » » Video (Nikah Shj) : Motorsikal Di Rogol ?! Hati-Hati Parking Motor Anda !!

Video (Nikah Shj) : Motorsikal Di Rogol ?! Hati-Hati Parking Motor Anda !!

Written By AAKJ on Saturday, August 3, 2013 | 10:00 AM




tuuuiHHH !! sori..melugai..ada jugala manusia pelik..nafsu berahinya pada motorsikal !! 

Macam-macam benda pelik dah manusia akhir zaman ni buat..entah apa yang ada dalam kepala mereka pun aakj tak pasti..makin jauh pada agama..

Ada yang katanya Islam tapi dengan bangga dan bangang tunjukkan pada dunia bahawa beliau tahu bagaimana hidup dengan anjing kononnya mampu bersuci setiap hari..kucing dia tak minat..anjing jadi teman untuk sambut hariraya aidilfitri !

Ada yang cuba menganut ajaran syiah..kononnya itulah jalan terbaik yang orang Islam patut amalkan..mereka umpama Musa Samiri..bila Nabi Musa pergi bermunajat kepada Allah..ketika Nabi Musa a.s tinggalkan sekejap ummatnya..maka ada yang cuba tambah aksesori dalam ibadat yang Allah syariatkan..jadikan Lembu Emas sebagai Tuhan..nauzubillah..samalah dengan puok Syiah ni..mereka cuba benda baru bila Nabi saw sudah lama tiada, wafat berjumpa Allah swt.

Puok ni ambil kesempatan nak hancurkan Islam yang sebenar dari dalam..wujudlah syariat atau jalan baru kononnya yang ni yang Nabi saw ajar!

Belum lagi yang bernafsu sesama sejenis. Pemandu peribadi dan pekerja sendiri d tibainya..yang bernafsu normal pulak, guna kedudukan sebagai Pemimpin untuk jerat bini orang hingga ke Hotel Perdana dan ke Gerabak Keretapi..perghHH makin sesat !

Paling malang adalah pengikut yang taksub yang majoritinya ada dendam peribadi di tempat masing-masing..terutama dendam pada Pejuang Melayu Islam yang selama ini bertungkus lumus berjuang agar HAK Melayu dan Bumiputera kekal tanpa sedikitpun menzalimi kaum yang dapat mencari rezeki secara adil d Tanah ini.

Pengikut taksub yang kecewa kerana mereka tak mampu menandingi kepimpinan UMNO BN d kawasan masing-masing..maka iblis menanamkan rasa tamak dan haloba dan iblis suntik api benci pada Pejuang Melayu Islam ini.

Bagi mereka..selagi UMNO BN ada maka mereka takkan dapat penuhi nafsu serakah mereka untuk hancurkan apa yang d bina selama ini !

Anda semua wajib tahu Parti Pas d tubuh atas dasar apa ? Parti anak beranak Anwar d tubuh atas dasar apa dan juga Dap atas dasar apa ?

Puok kera ni canang kononnya UMNO BN zalim..kalau zalim maka Bangsa selain dari Melayu takkan dapat apa-apa dari Tanah yang masih d lindungi Allah ini.

video kredit to BOM321
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger