Label 10

Home » » Video Azhar Idrus Berkempen PRU13 Untuk Calon Yang Berduit Sahaja ?

Video Azhar Idrus Berkempen PRU13 Untuk Calon Yang Berduit Sahaja ?

Written By AAKJ on Saturday, August 3, 2013 | 11:00 AM



Bukan nak tuduh..sekadar nak tanya..kalau mangkok taik Dap ni tak nak jawab pun takpe, mungkin anda boleh jawab bagi pihaknya. Mangkok taik Dap ni berceramah FREE ke ni..ini antara video yang aakj dapat kebetulan terlihat berlegar d Facebook.

Maklumlah masa PRU13 baru ni tak sempat nak tengok mangkok ni berkempen d mana..tau-tau dah tambah bini hahaha opsss bulan poso ni.

Bukan setakat d Beserah Kuantan saja tapi aakj tengok mangkok ni berceramah juga d Titiwangsa dan lain-lain tempat yang jemput beliau. Samada jemput ceramah FREE atau BAYAR tu aakj tak berani nak tuduhlah hahaha rasanya FREE..puihhHH !!

Kalau perati betul-betul mangkok ni..nada dia ceramah dengan kononnya kuliah tu serupa saja :

"..ini satu PEPERANGAN yang Allah bagikan MERUNTUHKAN kezaliman yang ada.."

Kenyataan yang keluar dari mulut hapak manusia yang kononnya belajar secara BERTALAQI dengan 8 Guru Pondok..bila aakj tanya nama pondok dan Guru..bukan setakat mangkok taik ni tak jawab sampai laa..pengikut boddow dia sendiri tak tahu nak jawab..tak tahu nak yakinkan kita bahawa mangkok ni tahap ILMU nya d mana.

Ostak Cari Makan ni guna istilah PRU sama dengan PEPERANGAN..kononnya nak tunjukkan bahawa inilah peperangan yang sebenar ? siapa yang dia maksudkan ZALIM tu? Kerajaan BN?

"..nanti rumah kita rampas baru kita nak marah.." - apa maksud mangkok taik ni yang sebenarnya. Bila UMNO BN menzalimi rakyat hinggakan sanggup runtuhkan rumah rakyat? 

Pemimpin yang meliwat pemandu peribadi, yang sewa pelacur dan liwat lagi sekali pekerja sendiri tu mangkok ni tak berani nak kata kena lawan..tuuihhHH aku ludoh !!

Pemimpin yang d tangkap d Hotel Perdana Kota Bharu dan dalam Gerabak Keretapi bersama bini orang yang juga Muslimah Pas tu nak tutup dengan bangkai babi ke zahar?!! Maaf aakj poso tapi bab nak tipu rakyat aakj kena lawan ! apalagi guna Islam untuk penuhkan poket dan jamu nafsu !!

Aakj nak pesan kepada sahabat semua..mangkok taik ni bukan Ulama yang mampu memberikan Ilmu yang bermenafaat..nak ketawa besar berdekah macam lembu terpijak taik sendiri bolehlaa..mangkok ni hanyalah ostak politik..tu saja..maaf..bukan nak berkasar pun dengan mangkok ni tapi rasa makin d biarkan makin sedap dia dok racun otak manusia yang betul-betul dahagakan Islam..dahagakan Ilmu agama..

Carilah Ilmu dengan Guru yang mursyid yang tidak guna jentera tin milo semasa buka kitab..ramai Guru yang mukhlisin..yakinlah..

Kepada Azhar..gunalah kelebihan yang Allah bagi dengan baik..bukan guna nak penuhkan poket..bertaubat ketika nyawa masih ada..Rumah Allah bukan tempat pesta ketawa hilai !!

Kepada Kerajaan BN..cukup-cukuplah angkat mangkok ni masuk TV..banyak lagi Ustaz yang berilmu tinggi yang lepasan University yang hebat d dunia..

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
August 12, 2013 at 3:52 PM

Kpala bapak kau

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger