Label 10

Home » , » Syiah Bertapak Di Kedah Ketika Pas Memerintah ?

Syiah Bertapak Di Kedah Ketika Pas Memerintah ?

Written By AAKJ on Monday, July 29, 2013 | 10:00 AM


Foto ni aakj ambil dari blog sahabat aakj d SINI yang menunjukkan betapa kuatnya dakyah dan pengaruh Syiah d Kedah..hanya sepenggal Pas memerintah Kedah dan ajaran karut dan sesat ini bukan setakat bertapak d Kedah malah dah jadi sarang atau kubu kuat Syiah d Malaysia ?

Kalau d peratikan ini adalah warung makan tepi jalan yang mungkin ada d kawasan kampung d Kedah..kata sahabat aakj..foto ini d ambil d kawasan Jitra..kalau d kampung dah mula meresap ajaran sesat dan karut ini..anda fikirlah sendiri d bandar seperti d Alor Star atau Sungai Petani.

Apakah benar seperti yang d dakwa..makin kuat Pas d sesuatu tempat maka makin menular ajaran Syiah dan menurut sumber pakatan haram, pembawa 'virus' ini datangnya dari golongan muda dalam perjuangan Pas..kononnya dari pelajar yang balik dari Timur Tengah atau Iran..kononnya pi belajar d sana tapi bawa ajaran sesat balik ke Malaysia.

Tahniah Aakj ucapkan kepada Kerajaan BN Negeri Kedah d bawah pimpinan Dato Mukhriz..berani mengharamkan Syiah d negeri jelapang padi yang majoritinya bangsa Melayu yang kekal dengan Sunnah wal Jamaah.

Bagaimana dengan Kerajaan Pas d Kelantan dan ulamak Pas yang makan upah dari ceramah d Selangor ? apakah pandangan mereka tang Syiah ini ?

Apa pula pandangan jemaah Syura Pas yang kononnya ahli yang dok dalam tu semuanya Alim Ulama Besar ? kenapa membisu selama ini atau sengaja tak nak bising kerana takut hilang UNDI atau takut Pas makin hilang penyokong ?




Share this article :

+ comments + 1 comments

August 2, 2013 at 10:46 PM

Assalamualaikum,Seelok-eloknya jgn la kita kaitkan Parti politik dlm menangani masalah syiah ini, menjadi keutamaan pihak berkuasa dan kita sendiri(orang awam) utk menjaga keharmonian agama Islam. Jadi kita jgn hnya tuding jari kepada orang lain, kita sendiri juga harus bertindak.

Maaf andai tersinggung dgn kata saya, saya hanya memberi pendapat. :)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger