Label 10

Home » , » Pengundi Kuala Besut Buktikan "Fatwa" Nik Aziz Makin Tak Laku

Pengundi Kuala Besut Buktikan "Fatwa" Nik Aziz Makin Tak Laku

Written By AAKJ on Monday, July 29, 2013 | 11:00 AM


"Umno merosakkan pemikiran rakyat dengan menyediakan pelbagai kemudahan termasuk masjid hingga menyebabkan umat Islam menjadi kedekut"
“Umno suruh buat masjid, tapi mereka sendiri tidak sembahyang. Mereka hanya nak dapatkan kontrak buat masjid sahaja"
“Cari duit hanya buat rumah, beli tanah, beli kereta…masjid tak buat. Ini satu kecelakaan yang menimpa,”

Itu antara peluru akhir yang Nik Aziz keluarkan d Pilihanraya Kecil Kuala Besut dengan niat pengundi akan UNDI Pas..akhirnya memakan diri..pengundi Kuala Besut buat keputusan bahawa apa yang keluar dari mulut Nik Aziz adalah KARUT

Apalagi bila pengundi Kuala Besut dah tahu dengan jelas bahawa Bekas MB Kelantan yang khabarnya tidak d sambung tugas sebagai Menteri besar..bukannya dia yang tak nak jawatan itu !

"..Nik Aziz datang kerana kesian pada Husam Kambing yang terkial-kial tanpa bantuan Pas Terengganu..maklumlah Husam Kambing tu anak emas Pok Nik.." sumber bilik gerakan pakatan haram

Nik Aziz wajar tahu bahawa Warga Kuala Besut telah ambil masa yang agak lama untuk pulihkan hubungan antara mereka yang rosak teruk kerana FATWA SESAT Hadi Awang.

"..amanat karut Hadi Awang menghancurkan keharmonian antara kami d Kuala Besut..penat kami bina balik hubungan antara UMNO dan Pas.." - sambungnya lagi.

Solat 2 Imam..pemulauan kenduri kerana parti politik yang berbeza..cerai kerana suami atau isteri berbeza fahaman politik dan pelbagai kerosakan kerana ajaran Parti Pas seolah olah ingin d timbulkan kembali oleh Nik Aziz dan puok kera pakatan haram yang lain !

"..kami tidak terkilan kalau Pas datang ceramah benda baik-baik..tapi amat kecewa bila Nik Aziz masi guna cara kotor dalam kempen..fatwa karut kami tolak.."- pengundi Kuala Besut.

23 Tahun Nik Aziz menjadi Menteri Besar kelantan dan hanya mampu bina 1 3/4 buah masjid, tu pun yang d bina terpaksa d sempurnakan oleh Kerajaan Pusat..kerana malu yang amat sangat dengan 'keupayaan' beliau selama 23 tahun itu maka keluarlah fitnah dari mulutnya yang hapak kohong bahawa “Umno suruh buat masjid, tapi mereka sendiri tidak sembahyang.."

Nik Aziz seolah-olah kasyaf..atau bahasa orang kampung "ambik kerja tuhan"..dia tahu apa yang orang tak tahu maka dengan berani menabur fitnah kononnya orang UMNO tak solat..tuuuiHHH !! aakj terpaksa ludoh yang ni..

Hebat..kononnya yang solat dalam masjid tu semuanya ahli atau penyokong Pas..babuk !! 

-yang berzina d Hotel Perdana tu siapa ? 
-yang sewa pelacur dengan bayaran RM 1400 tu siapa ?
-yang kena tangkap dengan suami sendiri dalam gerabak keretapi tu siapa ?
** aakj dengar semuanya pemimpin Pas tu..betul ke atau hanya berita kosong?


foto untuk kesedaran bukan untuk naikkan syahwat d bulan puasa..hihi







Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger