Label 10

Home » » Pas Celaka Terikut Kafir Bila Takut No 4 !!

Pas Celaka Terikut Kafir Bila Takut No 4 !!

Written By AAKJ on Thursday, January 10, 2013 | 9:00 PM


Kenapa tiba-tiba anjing-anjing yang ingin hancurkan Malaysia dengan demo jalanan seolah olah hilang punca bila selesai Himpunan Bersih 3 ? 

Sebaik saja habis buat huru hara dengan siri yang ke 3 yang banyak tinggalkan kesan buruk kepada seluruh rakyat Malaysia hinggakan hampir membunuh jiwa anggota polis bila kereta peronda mereka d terbalikkan dan mereka hampir d bunuh..puok demobabi ni cepat-cepat buat label huru hara yang baru..

Kumpulan Anti Lynas..Kumpulan Himpunan Hijau..Kumpulan Oren..Kumpulan Occupy Dataran..malah banyak lagi kalu aakj nak senaraikan d sini..label lain dan color baju seragam babi ni pun tak sama..kepala yang bawa kumpulan babi berhimpun ni pun tak sama..cuma yang sama adalah tukang bayar hahahah opsss..sapa yang bayar !!

Kenapa sekarang kononnga himpunan terbesar dalam sejarah babi berhimpun mereka tak berani guna nama Bersih 4 !..kenapa guna nama singkatan KL112 ?..kenapa takut dengan No 4 ? takut suwey atau sial kalau iku feng Shui cina ? percaya juga ke benda karut dan bidaah ni ? adehhh nik aziz dan hadi awang terus menerus meraung mengetuk pintu neraka..tuihHH !! boddo kata ustak Mek Dee !

Apakah Dap babi yang jadi penasihat ulamak sesat pas celaka ni ? gunalah nama Bersih 4..baru hebat..mana pergi slogan tu hahaha tuihHH !!

Yang jadi puok dia sendiri konpius bila banyak sangat nama himpunan yang cuba d labelkan..Himpunan Penyokong Samsidar KLIK SINI nampak lebih dominan dari nama kumpulan lain yang cuba d ketengahkan..tenggelam habis hero2 yang lalu..kali ni Samsidar ganti Ambiga !!

Nikah 4 ok pulak puok pas celaka ni..rembat bini kawan 4 kali sehari pun ok..KLIK SINI cerita baru wakil rakyat pas celaka rembat bini orang kampung !!

Kali ni dengar khabarnya Gereja tutup pintu dan puok kera terpaksa minta dan paksa masjid supaya buka untuk mereka kencing dan berak !! Gereja tak nak kotorkan tandas mereka dan halaman mereka yang mana mereka anggap amat suci..huhu..



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 10, 2013 at 10:20 PM

Semuanya pakai baju warna-warni LGBT; Merah, Oren, Kuning, Hijau dan Ungu...tapi mereka geli nak pakai seragam biru...phobia kot?. Kalau semua warna ada dalam perhimpunan tu maka lengkaplah Gay Parade mereka....hahaha

Anonymous
January 10, 2013 at 10:57 PM

Pada pemimpin PAS yg setuju dgn guna nama Allah utk penganut Kristian, ANDA TELAH JATUH KAFIR. INI BUKAN PERKARA MAIN2..INI ADALAH PERSOALAN AKIDAH KAU ORG ITU SENDIRI KERANA TIDAK MEMPERTAHANKAN HAK2 ALLAH SBG TUHAN YANG MAHA ESA. SEGERALAH BERTAUBAT KPD ALLAH SWT SEBELUM AJAL MENJENGAH ANDA, DIKHUATIRI ANDA SEMUA AKAN MATI DLM KEKAFIRAN DAN TINGGAL DALAM NERAKA BUAT SELAMA2NYA.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger