Label 10

Home » » KELANTAN !! VIDEO PENYOKONG BN & PAKATAN HARAMJADAH BERTUMBUK !! REAL SIOOOT !!

KELANTAN !! VIDEO PENYOKONG BN & PAKATAN HARAMJADAH BERTUMBUK !! REAL SIOOOT !!

Written By AAKJ on Wednesday, June 27, 2012 | 1:40 AM








Pertembungan demontrasi yang berlaku di Kota Bharu pagi tadi diantara kumpulan SEDAR dan TEAM "R" adalah satu perancangan licik pemimpin Pas Kelantan, kegagalan membaca perancangan tersebut sekaligus memberi kesan besar terhadap politik Kelantan, dan sudah pasti pemimpin Pas akan menjaja cerita rakyat "pecah kepala" dipukul oleh samseng Umno disetiap ceramah mereka bagi meraih simpati dari rakyat.

Jika diamati setiap demontrasi yang disertai oleh Pas ataupun Pakatan Rakyat pastinya mendatangkan masalah, selalunya mereka akan menyalahkan pihak polis kerana adanya gas pemedih mata yang menjadi punca kepada huru-hara, dan jelas walaupun tidak ada gas pemedih mata kekacauan tetap berlaku dan orang lain jua yang disalahkannya, namun cubaan menfitnah untuk mengatakan adanya gas jelas disebut pada klipvideo dibawah sebelum cubaan itu dipatahkan oleh seseorang.


Kesimpulannya kekecohan yang berlaku pada perhimpunan tadi adalah satu perancangan licik oleh individu tertentu, dan perkara ini adalah jelas jika ia dianalis dari keterbukaan minda fikir berserta fakta yang kukuh, diantaranya seperti masa dan tempat perhimpunan itu yang mana NGO SEDAR terlebih dahulu menetapkannya sebelum seminggu selepas itu TEAM "R" pula mengumumkannya. Apakah sudah tidak ada tarikh lain untuk mereka jika ia bukan satu perancangan ?

Ore Kelate kato "Ore bodo makane ore cerdik", dan Gk kato pecoh kepalo tu adalah perancangan orang yang licik. Sejauhmana NGO Umno mampu untuk mengatasi perancangan licik seperti ini? Jangan terlalu jinak untuk masuk kedalam perangkap, kerana kesannya turut tempias kepada organisasi yang besar. Apapun perhimpunan ini berjaya untuk diperlihatkan kepada umum bahawa sokongan rakyat Kelantan terhadap Pas masih utuh dan tidak berganjak.




BUDAK NI BAHAYA NI PENYOKONG TEGAR DR MAZA DAN MENGHINA ASWJ SERTA IMAM SHAFIE SECARA TERBUKA.DIDALAM BLOG DIA...INI KAH PEJUANG ISLAM BAGI ORANG PAS???


CU TANYA DIA...DIA BUKAN ORE KELATE PUN...ORANG LUAR DATANG TUNJUK LAGAK..LEPAS TU DOK KONA KATA SALAH UMNO...BODDO...

CARI SENDIRI NAMA ANJING DAP NIH  HAHAHAHA !!


LIHAT VIDEO D BAWAH..BERTUMBUK TU 



TQGELOMBANG KICK
Share this article :

+ comments + 1 comments

July 19, 2012 at 4:42 PM

sukonya ore2 kapir tgk ore2 islam kito dok kekoh...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger