Label 10

Home » » TERKINI !! PORTAL PEMBANGKANG AKHIRNYA MENYEMBAH BUMI !! RAHSIA ANWAR & SUARAM D BONGKAR !

TERKINI !! PORTAL PEMBANGKANG AKHIRNYA MENYEMBAH BUMI !! RAHSIA ANWAR & SUARAM D BONGKAR !

Written By AAKJ on Wednesday, June 27, 2012 | 12:34 AM

Pendedahan Free Malaysia Today (http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2012/06/25/french-probe-altantuya-never-entered-france/).







Baca seterusnya di sini (http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2012/06/25/french-probe-altantuya-never-entered-france/).

Fitnah Anwar Ibrahim pada tahun 2008 dan sebelum itu menjurus kepada Timbalan Perdana Menteri ketika itu iaitu DS Najib Razak.

Strategi Anwar Ibrahim adalah membunuh karektor DS Najib supaya rakyat boleh memilihnya menjadi PM selepas Pak Lah.

Dan ketika itu pembangkang berjaya memperkenalkan tagline Najibtuya di kalangan penyokong mereka. Fitnah tersebut menjadi zikir penyokong pembangkang selepas zikir Mahafiraun semasa Anwar Ibrahim dipecat tahun 1998.

Namun, penipuan dan fitnah tidak kekal lama.

Perancangan Anwar Ibrahim menjatuhkan DS Najib sebelum letak jawatan tidak menjadi. Dengan izin Allah SWT, DS Najib dilantik menjadi PM selepas Pak Lah.

Penipuan dah fitnah Anwar Ibrahim mengenai skandal kapal selam juga mula terbongkar selepas pengakuan Raja Petra (RPK). RPK yang menjadi penglipur lara fitnah ini telah mengaku bahawa pembabitan DS Najib dengan kes ini tidak releven.




Namun Anwar Ibrahim dan think tanknya belum mengalah dalam hal ini. Selepas gagal menggunakan RPK dan Malaysia Today, kini SUARAM pula diperkudakan selain daripada wartawan-wartawan Barat yang sememangnya telah dibuktikan ada kaitan dengan Anwar Ibrahim seperti pendedahan MyMassa di sini (http://mymassa.blogspot.com/2012/06/hubungan-sulit-anwar-ibrahim-dengan.html).

Nampaknya hayat Anwar Ibrahim semakin pendek sebagaimana fitnahnya kepada DS Najib. Selepas Malaysia Today, Free Malaysia Today pula membongkar penipuan Anwar Ibrahim dalam artikel di atas.

Dan MyMassa yakin, lepas ni ada penyokong Anwar Ibrahim yang meroyan dan menuduh FMT juga dibeli oleh UMNO sebagaimana RPK juga pernah dituduh dengan fitnah yang sama selepas pendedahannya dalam Buletin Utama.

MyMassa berdoa agar rakyat Malaysia dapat membezakan yang hak dan yang batil dalam kes ini. Walaupun kapal selam tersebut telah dibuktikan dapat menyelam, kini mereka sekali lagi cuba menegakkan benang yang basah dalam game terbaru yang dimainkan oleh SUARAM.



tqmymassa
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger