Wednesday, June 12, 2013

Gempar Terkini !! Zuraida Lampir Panggil 10 Wartawan Untuk Dedahkan Salah Laku Beliau Sendiri


PerghHHH Ini yang terjadi tadi d Pejabat Parti Anwar d Tropicana !! 

Ahli Parlimen Ampang, Zuraida a.k.a Mak Lampir tak menunggu lama untuk TONJOLKAN KEBODOHAN diri sendiri..kononnya nak tunjukkan bahawa beliau dah mulakan kerja sebagai Wakil Rakyat yang hebat..Mak Lampir panggil 10 wartawan..pergHH mudah je kan sekarang ni..Wakil Rakyat Zaman Tanpa sempadan..main panggil wartawan agar seluruh dunia tahu beliau dok buat kerja !!

Wartawan d dedahkan berhubung Isu penyelengaraan di kawasan Ampang dan Mak Lampir juga nak tunjukkan pada wartawan bahawa bersama dalam majlis sandiwara itu ada 32 wakil Persatuan Penduduk yang boleh terus berjumpa beliau dan mengadu..

Isu yang d bentangkan agar seluruh dunia tahu :


1) Masalah penyaluran air bersih yg kerap putus serta meminta pihak Syabas mengatasi masalah tersebut dengan letak tong tadahan air utk penyelesaian jangka masa pendek dan cepatkan perjanjian baikpulih dgn kerajaan  negeri Selangor sebagai penyelesaian jangkamasa panjang.

b) Banyak jalan di dalam kawasan Parlimen Ampang berlubang yang tidak diselengara dengan betul , bersemak dan perlu tambah lampu jalan. 

c) Sampah tidak dikutip ikut jadual yang ditetapkan

d) Dana terkumpul Kerajaan Selangor RM 2.6 billion dan minta Kerajaan Selangor selesaikan keperluan asas.

e) Mak Lampir berjanji (entah kali yang ke berapa) akan mohon Geran Selangorku bagi bina pusat komuniti, gerai-gerai  dan tempat riadah.

f) harap krjn neg tingkatkan komunikasi dgn ap, adun dan ahli majlis utk laksana pembangunan


g) Mak Lampir mengucapkan terima kasih kepada pengundi Ampang yang memilih beliau sebagai Wakil Rakyat Parlimen.


Dalam majlis itu juga seperti biasa Mak Lampir akan ambil kesempatan kerana ada 10 wartawan dari pelbagai akhbar dan bahasa..


Mak Lampir membidas kenyataan Datuk Rohani Abdul Karim,Menteri Wanita, Keluarga dan Pembangunan Komuniti yang mengeluarkan kenyataan bahawa kes pembunuhan Altantuya selesai adalah tidak betul kerana suspek utama adalah Perdana Menteri...wahHHH tanpa rasa takut..beliau MENUDUH Perdana Menteri sebagai SUSPEK UTAMA !!

Aakj nok sukko..pelikkan sepenggal lalu dia yang jadi Wakil Rakyat Parlimen Ampang..dia buat laporang tentang prestasi diri siapa sebenarnya ni hahaha tuuuuiHHH !! giloOO !!


No comments:

Post a Comment