Label 10

Home » , , » Azhar Idrus Tambah Bini : Foto Bini Baru

Azhar Idrus Tambah Bini : Foto Bini Baru

Written By AAKJ on Sunday, May 26, 2013 | 1:48 PM



 


Kereta besar....rumah besar...Bini baru....

Bayaran ceramah dah naik harga...



Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
May 26, 2013 at 1:54 PM

Tahniah ustaz.

Anonymous
May 26, 2013 at 2:03 PM

Dalam duk kata BN kejam la,brg mahal bla3 boleh lak dia kawin 3. Cakap tak serupa bikin. Sure nak kena hadiahkan keta mahal ke bini baru.

Anonymous
May 26, 2013 at 2:16 PM

Hidup dah mewah pun x tau bersyukur lg.masih kt kerajaan zalim pd rakyat.org bini satu dia bini 3.dah mewah sgt dah tu.

Anonymous
May 26, 2013 at 4:48 PM

lagi bagus dia kahwin tiga drpd kebanyakan pemimpin BN yg ade skandal kt luar. opsss

Anonymous
May 26, 2013 at 6:07 PM

@AnonymousPemimpin pembangkang baik sangat ke.pigidah x da scandal ke diaorang.

Anonymous
May 26, 2013 at 7:35 PM

kote kawaq....

Anonymous
May 26, 2013 at 8:23 PM

Pembangkang mmg kuat @@@@@...sbb tu tmbh bini

Anonymous
May 26, 2013 at 8:30 PM

lagi bagus dia kahwin tiga drpd kebanyakan pemimpin pembangkang yg ade skandal kt luar. opsss

Anonymous
May 26, 2013 at 10:32 PM

Macam mana yg kahwin 3 dan 4,masih ada skandal kat luar.

Anonymous
May 27, 2013 at 4:20 PM

Ustaz Azhar menikah kali ketiga-bagaimanalah perasaan kedua2 isterinya ya....isteri ketiga masih muda rugilah dia bernikah dgn lelaki yg sudah lewat ptg.... faham2 sajalah......

Anonymous
May 28, 2013 at 9:59 AM

Lgi bgus khwin..dari marugul anak urg.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger